Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2251  
Old 10-21-2008, 04:35 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha ni är skadade
 
  #2252  
Old 10-21-2008, 05:18 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Yes...
Hur visste du det?
Min "bästis", kände igen efternamnet, la ihop 2 och 2 eftesom du kände Adam och drog en gissning
 
  #2253  
Old 10-21-2008, 05:43 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Min "bästis", kände igen efternamnet, la ihop 2 och 2 eftesom du kände Adam och drog en gissning
Känner du Robin Pettersson med då? De var ju rätt bra polare förr vad jag minns. Lirade golf med dem en del.
 
  #2254  
Old 10-21-2008, 06:07 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Känner du Robin Pettersson med då? De var ju rätt bra polare förr vad jag minns. Lirade golf med dem en del.
Gustav är kompis med honom på fejjan iaf, vet inte om jag träffat honom, har han något smeknamn?
 
  #2255  
Old 10-22-2008, 02:32 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Gustav är kompis med honom på fejjan iaf, vet inte om jag träffat honom, har han något smeknamn?
"wobin the duwde du"?
 
  #2256  
Old 10-22-2008, 02:38 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^^^

 
  #2257  
Old 10-22-2008, 05:16 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Bra början på dagen; Ringer på dörren, går och kollar och ser två pensionärer. Självklart tänker man "Det här kan ju inte vara något jobbigt, är ju fan pensionärer". Men tji fick jag......JEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAS!
 
  #2258  
Old 10-22-2008, 07:42 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Bra början på dagen; Ringer på dörren, går och kollar och ser två pensionärer. Självklart tänker man "Det här kan ju inte vara något jobbigt, är ju fan pensionärer". Men tji fick jag......JEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAS!
Du skulle hängt fram brandslangen och frågat om dom vill känna lite.
 
  #2259  
Old 10-22-2008, 11:55 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Bra början på dagen; Ringer på dörren, går och kollar och ser två pensionärer. Självklart tänker man "Det här kan ju inte vara något jobbigt, är ju fan pensionärer". Men tji fick jag......JEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVAS!
Roligt! Kommer ihåg min kompis när vi gick i 7:an som berättade att han jagat iväg dem med en soft air gun Glock efter att de vägrat att dra

Kul: Min mamma skrev äntligen på en lägenhet idag efter kanske 10 helger av lägenhetstittningar...zzz

Tråkigt: Tappade mitt Canon 16-35 f/2.8L i klinkergolvet idag så nu är det trasigt Hoppas drulleförsäkringen täcker...
 
  #2260  
Old 10-22-2008, 12:27 PM
The Vanq's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2008
Posts: 465
The Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond reputeThe Vanq has a reputation beyond repute
The thread that just keeps on giving...
Damn I wish my Swedish was better...
 



All times are GMT -4. The time now is 12:48 PM.