Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #671  
Old 04-15-2008, 05:07 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ser lite ut som Scott in H-town's dotter
Hur går det med väntan, Felix?
 
  #672  
Old 04-15-2008, 05:15 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Det går väl bra, lite oklart runtikring bara.

          Det blir lite meck men det ska nog gå bra till slut...
           
            #673  
          Old 04-15-2008, 12:27 PM
          jox's Avatar
          jox
          jox is offline
          TEAMSPEED.COM
          Join Date: Jan 2008
          Posts: 14,842
          jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
          OK, nu vet jag inte om jag ska bli lättad eller skärrad. Idag är felet på bilen som bortblåst. Fan, att den inte kan vara trasig ordentligt så jag kan felsöka. Känns rätt läskigt att dra iväg tusentals mil genom Europa i en bil som krånglar "ibland" ...

          Är det någon som har en femma till förresten? Min enda tog just slut ...
           
            #674  
          Old 04-15-2008, 12:31 PM
          jox's Avatar
          jox
          jox is offline
          TEAMSPEED.COM
          Join Date: Jan 2008
          Posts: 14,842
          jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
          Fick mina TS-stickers idag förresten! Weee!
           
            #675  
          Old 04-15-2008, 02:53 PM
          Dave S's Avatar
          Teamspeed Pro
          Thread Starter
          Join Date: Nov 2007
          Location: Voiding the warranty
          Posts: 5,002
          Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
          Jag med. Var ska jag sätta dem?

          Felix, bor inte dina päron typ i Bromma? Har för mig att jag har sett bild på villan i nån tråd, ni har väl garage till den?
          Eller ska Porschebilen (som min flickväns treåriga brorson säger) i stan?
           
            #676  
          Old 04-15-2008, 02:59 PM
          jox's Avatar
          jox
          jox is offline
          TEAMSPEED.COM
          Join Date: Jan 2008
          Posts: 14,842
          jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
          ^ Nej, det var Viggbyholm. Och jag är ingen stalker för att jag vet det på rak arm ... jag la det bara på minnet för att morsan kommer därifrån.
           
            #677  
          Old 04-15-2008, 05:13 PM
          Bronto's Avatar
          Teamspeed Pro
          Join Date: Oct 2007
          Location: Gothenburg, Sweden
          Posts: 5,092
          Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
          Jag funderar på att sätta stickersen på bakrutan, ska sätta miniforumrackarn på vänstar bakruta tänkte jag. Eller kanske sätta den till vänster om regplåten? Hm, vad har ni för tanke gällande placering?
           
            #678  
          Old 04-16-2008, 02:35 AM
          mbolo's Avatar
          Teamspeed Pro
          Join Date: Jan 2008
          Posts: 1,265
          mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
          Originally Posted by Bronto
          Jag funderar på att sätta stickersen på bakrutan, ska sätta miniforumrackarn på vänstar bakruta tänkte jag. Eller kanske sätta den till vänster om regplåten? Hm, vad har ni för tanke gällande placering?
          Höger bakruta på Gary kanske? För symmetrins skull. För övrigt anser jag att du bör de-badga.
           
            #679  
          Old 04-16-2008, 03:25 AM
          PorscheFanatic's Avatar
          Teamspeed Pro
          Join Date: Jan 2008
          Location: Stockholm, Sweden
          Posts: 5,524
          PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
          Mamma bor i Täby/Viggbyholm utan garage, pappa skiljde sig med mamma i somras och bor nu ett kvarter ifrån mig inne i stan.
          Det poppade upp en jättefin garageplats precis vid min port på blocket igår, men det gick inte att få ner en sportbil i det garaget, för brant backe. Suck!
           
            #680  
          Old 04-16-2008, 03:33 AM
          Dave S's Avatar
          Teamspeed Pro
          Thread Starter
          Join Date: Nov 2007
          Location: Voiding the warranty
          Posts: 5,002
          Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
          Bronto, kolla tråden official cars, där psade jag två snabba bilder hur jag tänkte. Antingen båda två på vardera sidoruta eller en på bakrutan
           



          All times are GMT -4. The time now is 05:54 AM.