Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #571  
Old 04-08-2008, 12:48 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ja, PK. Är en torsdag kväll mellan 17-20. 625:- kostar det och det känns onekligen helt ok. Är bara lite tveksam då det ju innebär att jag troligtvis behöver tjacka nya däck efter detta. Men det klart, om du kommer ned, så är jag lätt på. Har aldrig varit på banträff förut och det skulle va kul att testa. Sen är det ju inte roligt om man är den absolut långsammaste bilen där heller
Okej, men är det en sån träff där man behöver licens? Är ju ett bra pris annars för att köra på bana! Däck kanske går åt, bromsar slits väl en del med antar jag. Behöver iofs inte köra max hela tiden. Ska fundera på det iallafall, vore väldigt kul.
 
  #572  
Old 04-08-2008, 12:51 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Who you gonna call? (hint: din bror ditt pucko)

Fast ligger de inte på fälgen måste du lämna in dem.
Ring mig ikväll. We fix.
lolz rofl. Försökte ringa dig förut men ingen svarade ditt fanta.
Kan be gubbarna nere vid macken att kränga på de, går ju rätt fort. Är grymt sugen på att se hur de ser ut på. Hoppas att den ser mindre SUVig ut med de på också, kändes lite konstigt att ha den, med god marginal, högsta bilen på Porschemötet
 
  #573  
Old 04-08-2008, 01:05 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, dags att sänka bilen nu, Jocke. Kanske byta bromsar...och trimma lite?
Jag är lite sugen på att byta luftfilter nu till sommaren. Ska ge ett jäkligt mysigt kompressortjut från bilen.
 
  #574  
Old 04-08-2008, 01:15 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Ja, dags att sänka bilen nu, Jocke. Kanske byta bromsar...och trimma lite?
Jag är lite sugen på att byta luftfilter nu till sommaren. Ska ge ett jäkligt mysigt kompressortjut från bilen.
Byta fjädrar vore kanske nåt, annars blir det fort dyrt med coilovers och grejer. Får hitta ett fint sommarjobb så kan man kanske fixa lite med bilen. Helst skulle jag vilja lägga på JCW aerokitet till den, mmmm.
 
  #575  
Old 04-08-2008, 01:19 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Min flickvän fyller år den 22 Maj... men trots det har jag fått klartecken att åka om jag vill!
Detta är ju ett ypperligt tillfälle att få ned Jox dessutom.
 
  #576  
Old 04-08-2008, 02:10 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Byta fjädrar vore kanske nåt, annars blir det fort dyrt med coilovers och grejer. Får hitta ett fint sommarjobb så kan man kanske fixa lite med bilen. Helst skulle jag vilja lägga på JCW aerokitet till den, mmmm.
Såg en ny Mini idag i din färg med Aerokit, kromspeglar och kolsvarta fälgar! Hur ball som helst.
 
  #577  
Old 04-08-2008, 02:10 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Min flickvän fyller år den 22 Maj... men trots det har jag fått klartecken att åka om jag vill!
Detta är ju ett ypperligt tillfälle att få ned Jox dessutom.
Det är inte alls, inte alls omöjligt! Vore kul.
 
  #578  
Old 04-08-2008, 02:11 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det är inte alls, inte alls omöjligt! Vore kul.
Hmmm...
 
  #579  
Old 04-08-2008, 02:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Hmmm...
Haha. Klart du får åka med.
 
  #580  
Old 04-08-2008, 02:16 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ja, ta med Felix, då får vi dubbelt så många bra bilder. Bronto och mbolo, känner ni er sugna?
 



All times are GMT -4. The time now is 07:05 AM.