Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1171  
Old 05-29-2008, 02:48 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Trodde dom brukade köra på Hornsgatan?

Jag har svårt att hitta någon ursäkt för att inte ha besökt dem på Bysistorg, när jag jobbar 2 kvarter därifrån på samma gata
 
  #1172  
Old 05-29-2008, 02:57 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Deklarera nu Felix? Har du fått uppskov?
Jag sitter och råtentapluggar, blir sååå trött på det. Vill helst sätta mig och bara spela ut gta
 
  #1173  
Old 05-29-2008, 02:58 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Deklarera nu Felix? Har du fått uppskov?
Jag sitter och råtentapluggar, blir sååå trött på det. Vill helst sätta mig och bara spela ut gta
Precis! När är tentorna klara? Finns inget värre än prov och tentor när vädret är så här
 
  #1174  
Old 05-29-2008, 03:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Vi har en tenta per termin. SÅ jag tentar av 20 p (30 nya) på tisdag och har munta på måndag. Sen är jag ledig och ska fira genom att åka på min rättegång
 
  #1175  
Old 05-29-2008, 03:01 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
När är det? Jag kan komma och skrika objection!
 
  #1176  
Old 05-29-2008, 03:02 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag tror att det är den 12 juni. Jag funderar på att ta dit mitt crew med vaktkollegor alternativ varenda jugge jag känner. Tror det kan ingjuta lite respekt.
 
  #1177  
Old 05-29-2008, 03:07 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Jag tror att det är den 12 juni. Jag funderar på att ta dit mitt crew med vaktkollegor alternativ varenda jugge jag känner. Tror det kan ingjuta lite respekt.
Ja, du framstår säkerligen som den svärmorsdröm som a-a-aldrig skulle köra fort om du körde den taktiken.

Tvärtom så borde du åka dit med läkarrocken på dig och stetoskopet runt halsen, och innan du börjar plädera för din sak så ska du ha printat ut bilder på lite random gråtande ungar från internet som du säger är dina fadderbarn som du skickar runt bland åklagaren och domaren. Gråt gärna en skvätt också när du säger att om du förlorar lappen så blir du tvungen att sluta arbeta ideellt på Röda Korset som ligger på andra sidan stan dit inga bussar går.
 
  #1178  
Old 05-29-2008, 04:01 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Haha, jo, jag borde nog göra klart att jag är en framstående samhällsmedborgare. Appropå det. Igår, vi höll på att få ut alla gäster från klubben. Så är en brud kvar, däckad mot väggen. Så full har jag aldrig sett ngn vid medvetande. Hon kom inte ens ihåg sin egen adress, så snuten fick ta hand om henne
 
  #1179  
Old 05-29-2008, 04:30 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Vi har en tenta per termin. SÅ jag tentar av 20 p (30 nya) på tisdag och har munta på måndag. Sen är jag ledig och ska fira genom att åka på min rättegång
Har en på lördag nu, har pluggat från 9-6 i en vecka nu och det är inte så skoj. Man blir ju helt paj efter en sån dag. Hade en mattetenta i måndags med, uuch.
Säg så här: det ska bli jävligt skönt med sommarlov

Dave: ska du på Falken Mini Track day i Gislaved 6 juni?
 
  #1180  
Old 05-29-2008, 04:40 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Hmm, det låter lockade, tror dock jag kommer att vara utpumpad efter tentaplugg plus en massa vaktjobb.
 

Last edited by Dave S; 05-29-2008 at 04:43 PM.



All times are GMT -4. The time now is 11:19 AM.