Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #581  
Old 04-08-2008, 02:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Apap, hold on - jag kan inte confirma än .. jag måste kolla min kalender på jobbet men det vore jävligt kul att träffas hela Svenska TS-gänget. Antar att det är detta?

Är det ingen som ska jobba/plugga dagen efter borde vi göra något på kvällen sen! Vad tycker ni?
 
  #582  
Old 04-08-2008, 02:24 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Japp, det är den. Det är mitt i mitt tentaplugg, men jag tar resten av den kvällen ledigt isf...alternativt släpar med flickan ut.
Mina framdäck närmar sig markeringen för byte, ska jag snåla och köra slut på däcken på banträffen eller byta innan och slita en massa på helt nya?
 
  #583  
Old 04-08-2008, 02:28 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Japp, det är den. Det är mitt i mitt tentaplugg, men jag tar resten av den kvällen ledigt isf...alternativt släpar med flickan ut.
Mina framdäck närmar sig markeringen för byte, ska jag snåla och köra slut på däcken på banträffen eller byta innan och slita en massa på helt nya?
Köp nya, kör på dem. Byt till dina gamla precis innan träffen, byt tillbaka efteråt?
 
  #584  
Old 04-08-2008, 02:28 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Mina bakdäck har ungefär 0,2 mm på bästa stället, men jag har planerat att köra på dem tills mitten på maj ändå och byte strax före besiktningen som infaller då ... Visa att du gillar att leva lite on the edge - kör tills du börjar se väven under gummit
 
  #585  
Old 04-08-2008, 02:54 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Såg en ny Mini idag i din färg med Aerokit, kromspeglar och kolsvarta fälgar! Hur ball som helst.
Nej, förutom backspeglarna är det den looken jag vill ha! Såg du ungefär hur fälgarna såg ut?
 
  #586  
Old 04-08-2008, 02:55 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Var ligger Sturupbanan egentligen?
 
  #587  
Old 04-08-2008, 03:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Var ligger Sturupbanan egentligen?
Malmeu ...

Med andra ord, helt jävla off.
 
  #588  
Old 04-09-2008, 06:20 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Det är typ 1-2 mil från mig. Mao, jääävligt bra läge
 
  #589  
Old 04-09-2008, 06:36 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag prell-JA'ar Sturup men vet förmodligen mer om några veckor. Men nu står det inskrivet i kalendern i alla fall ... !

David, du kan ju förbereda dig på att bli extremt förnedrad på banan ...
 
  #590  
Old 04-09-2008, 06:49 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag måste fixa hjälm och snacka med LF innan jag kan tacka ja.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:22 AM.