Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #5561  
Old 11-25-2009, 03:47 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha! Det tog ungefär tio timmar av spelande innan jag kom på hur man skulle göra och började klättra i rankingen. Ungefär samtidigt som jag tröttnade rejält på MW2.

Det går ju till 99% ut på ren och skär tur –*vem som ser den andre först och börjar skjuta. Ingen skill required.
 
  #5562  
Old 11-25-2009, 05:58 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sant jox, jag tycker det skiljer sig rätt mycket från de gamla klassiska FPS spelen ....Nu kan man ju sitta och trycka i ett hörn utan att bli sedd och enbart backstabba folk. Vegetationen är helt enkelt för bra gjord ....

Btw, utdrag ur lokaltidningen;
I ett träd hänger små lappar där studenter skrivit heta önskningar.
"Evig kärlek", står det på en. "Jag önskar att hon tog den i 2:an", på en annan.
Det är Kärleksdag på Växjö universitet.
 
  #5563  
Old 11-25-2009, 06:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Tankar vi alla känner igen...
 
  #5564  
Old 11-25-2009, 06:58 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Världsklass! Skickade den just till alla Smålänningar jag känner
 
  #5565  
Old 11-25-2009, 08:03 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ännu mer humor idag! Jag hittade senaste Audis MMI navi-programvara på Piratebay! Haha, ALLT är verkligen pirated nu för tiden!

Lär väl inte funka men ska bli kul att testa . . .
 
  #5566  
Old 11-25-2009, 09:36 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Hittade Porsches senaste naviskiva där också, men fick den aldrig att fungera men skyller mer på mig än på den.
 
  #5567  
Old 11-25-2009, 11:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Tankar vi alla känner igen...
Haha ja, ett annat roligt citat ur artikeln;
En kille med namn och telefonnummer är mer prosaisk: "Söker kärlek, helst kvinnlig".
Originally Posted by jox
Ännu mer humor idag! Jag hittade senaste Audis MMI navi-programvara på Piratebay! Haha, ALLT är verkligen pirated nu för tiden!

Lär väl inte funka men ska bli kul att testa . . .
Jag har slutat förvånas över vad som finns på internet. Lycka till med installeringen!

Originally Posted by PorscheFanatic
Hittade Porsches senaste naviskiva där också, men fick den aldrig att fungera men skyller mer på mig än på den.
Jag som trodde det var att bara köra in skivan ....
 
  #5568  
Old 11-25-2009, 11:32 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Haha! Det tog ungefär tio timmar av spelande innan jag kom på hur man skulle göra och började klättra i rankingen. Ungefär samtidigt som jag tröttnade rejält på MW2.

Det går ju till 99% ut på ren och skär tur –*vem som ser den andre först och börjar skjuta. Ingen skill required.
Tycker det beror väldigt mycket på bana. Som gammal quake-spelare så brukar jag göra bra ifrån mig på små banor, har nog bara förlorat en match på Rust.
Om man lär sig banorna och går vissa slingor så spelar det ingen roll om folk campar eller inte, bara att dra en flash/stun där de brukar sitta och sen springa fram med kniven. Är ju ingen slump att det brukar vara samma 3 på servern som hamnar längst upp gång efter gån och det är inte de tre som sitter stilla i ett hörn.

Nu låter det som jag är värsta bra, men jag suger ganska hårt, men vi får ta en match nån dag Jox!
 
  #5569  
Old 11-25-2009, 11:34 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ni pojkar lirar bara på xbox eller? Synd att man inte kan möta xboxspelare på ps3.
 
  #5570  
Old 11-25-2009, 11:38 AM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Köp dig ett Xbox!
Xbox 360 Elite 4 dagar gammalt | Göteborg | Blocket
Finns i GBG, är Elite-versionen (dvs med HDMI). MW2 kostar 500:-. Som hittat
 



All times are GMT -4. The time now is 10:57 AM.