Swedish Teamspeeder? Get in here!
Ska ta lite fler bilder i dagarna, när det är ljust . . .
Villavisning i Göteborg
Ägarinnan ~45 är engelsktalande och visningen – där folk passar på att ställa frågor – har kommit till en ganska mörk källare.
Kvinna ~35 (till ägarinnan): Can you get fukt down here?
Det svengelska uttalet är perfekt och alla utom den förvirrade ägarinnan och kvinnan bryter ihop av skratt.
Ägarinnan ~45 är engelsktalande och visningen – där folk passar på att ställa frågor – har kommit till en ganska mörk källare.
Kvinna ~35 (till ägarinnan): Can you get fukt down here?
Det svengelska uttalet är perfekt och alla utom den förvirrade ägarinnan och kvinnan bryter ihop av skratt.
Ser att du funderar på en 951a Jox. Jag var seriöst intresserad av att skaffa en sån och har kollat på en del. Skrik till om du har några frågor, kommer väl ihåg lite av tänka på-punkterna.
Tack! Så sjukt nöjd so far.
Ställde klockan en halvtimme innan jag brukar gå upp i morse för att kunna köra en omväg till kontoret
Det första jag ska göra är att skaffa en sänkmodul. Den är hög som ett as, även med fjädringen på lägsta läget. Det ser sjuuuukt ghetto ut med det där wheel-gap'et och 20".
Ställde klockan en halvtimme innan jag brukar gå upp i morse för att kunna köra en omväg till kontoret

Det första jag ska göra är att skaffa en sänkmodul. Den är hög som ett as, även med fjädringen på lägsta läget. Det ser sjuuuukt ghetto ut med det där wheel-gap'et och 20".
En del av jänkarna hävdar ju att den är opålitlig - är det bara BS? Jag har aldrig hört talas om det innan. Sitter det inte en vässad version av 924-motorn i dem? Såna har ju VAG konstruerat i sömnen sedan början på 70-talet, känns ju inte så risky . . .
jox - ser den bekant ut? Porsche 911 Carrera Coupe 964 "RS" manuaali Coupé 1993 - Vaihtoauto - Nettiauto

Ser riktigt nice ut i dne färgen. Måste vara ganska slappt att åka runt i en så stor bil som A8an. Nån bild från interiören?