Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nej, på sistone har jag faktiskt stött på en hel del folk som inte heller är med, mycket för Fejans sjuka policys kring upphovsrätt, men mest för att de inte vill re-connecta med folk man var glad att slippa se redan för 10 år sedan . . .
Nej, jag håller ut ett tag till.
Jag var på BMW här i Lund (de som erbjöd mig en lånecykel förra gången jag hade bilen inne hos dem). Deras serviceavdelning var stängd på lördagar och deras säljare kunde absoluuuut inte hjälpa mig för fem öre med ett batteri. Tycker det är lite klent. Som tur var så ligger mekonomer mittemot och ville väldigt gärna ha mina pengar istället. Fattar inte varför BMW-handlare alltid ska vara så ohjälpsamma.
Däremot skulle jag aldrig ens fundera på handlaren när det är dags för nytt batteri. Finns lättare sätt att bli våldtagen på
Har själv inget emot BMW handlare men det kanske beror på att jag aldrig köpt en bil av dem eller servat en bil hos dem Litar mera på goda entusiast mekanikers (som Jarls Bilservice här i HBG)
Men en kompis i Finland hade precis sin e92 M3 på service då den var trög att starta i kallt (-20c) väder, mekanikern sade att det är så M bilarna är och bästa lösning för honom borde vara att köpa en icke M bil !! WTF?
Men en kompis i Finland hade precis sin e92 M3 på service då den var trög att starta i kallt (-20c) väder, mekanikern sade att det är så M bilarna är och bästa lösning för honom borde vara att köpa en icke M bil !! WTF?
Har själv inget emot BMW handlare men det kanske beror på att jag aldrig köpt en bil av dem eller servat en bil hos dem Litar mera på goda entusiast mekanikers (som Jarls Bilservice här i HBG)
Skön kommentar från mekanikern, han var nog inte riktigt säljartypen
Sanningsenlig iaf
Jag gör all min service på HÄggenäs. 4 mil bort men helt klart värt det. De är inte ovana att installera eftermakrnadsutrustning och jobbar mycket med sportbilar(Minis etc. Samt att de är förbannat trevliga!
Jag gör all min service på HÄggenäs. 4 mil bort men helt klart värt det. De är inte ovana att installera eftermakrnadsutrustning och jobbar mycket med sportbilar(Minis etc. Samt att de är förbannat trevliga!
Last edited by Dave S; 01-10-2010 at 02:06 PM.