Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #3261  
Old 01-19-2009, 07:16 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Snygga bilder . . . fotografen måste vara någon mysko estet-bög.

Lamborghini Gallardo 1 års Garanzia Rosso
 
  #3262  
Old 01-19-2009, 07:17 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nittioniotusen kronor??!??!!?

"pris kan diskuteras lite vid snabb affär!"
 

Last edited by PorscheFanatic; 01-19-2009 at 07:20 AM.
  #3263  
Old 01-19-2009, 07:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Nittioniotusen kronor??!??!!?

"pris kan diskuteras lite vid snabb affär!"
Om du fick 10,000 cash, skulle du sitta bakom ratten i den där vid taxizonen på Stureplan i 6 timmar en löningslördag, på sommaren, med nervevade rutor och försöka se riktigt cool ut?
 
  #3264  
Old 01-19-2009, 07:54 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Om du fick 10,000 cash, skulle du sitta bakom ratten i den där vid taxizonen på Stureplan i 6 timmar en löningslördag, på sommaren, med nervevade rutor och försöka se riktigt cool ut?
10000 är massor av pengar men jag tror fan inte det. SÅÅÅÅ många skulle se en.
 
  #3265  
Old 01-19-2009, 08:17 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det allra läskigaste är att minst 25% av alla killar och minst 85% av alla tjejer skulle tro att du satt i en Ferra . . .
 
  #3266  
Old 01-19-2009, 11:22 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det allra läskigaste är att minst 25% av alla killar och minst 85% av alla tjejer skulle tro att du satt i en Ferra . . .
Jag skulle nog säga 75% av killarna och 99% av brudarna. Där resterande 1% av bruden inte skulle bry sig alls.
 
  #3267  
Old 01-19-2009, 11:51 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jag skulle nog säga 75% av killarna och 99% av brudarna. Där resterande 1% av bruden inte skulle bry sig alls.
Så sant. Är förvånad av hur många som bett mig få se motorn på Porschen vid bensinmackar och när jag parkerat och sen gått fram till huven på bilen! Då brukar jag hålla tyst och bara öppna och sedan invänta en rolig respons.
 
  #3268  
Old 01-19-2009, 01:49 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Så sant. Är förvånad av hur många som bett mig få se motorn på Porschen vid bensinmackar och när jag parkerat och sen gått fram till huven på bilen! Då brukar jag hålla tyst och bara öppna och sedan invänta en rolig respons.
Hahaha, klockrent! Jag hade skrattat så gott åt sånt!
 
  #3269  
Old 01-19-2009, 01:54 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Varför är det aldrig någon som går fram till mig när jag står och tankar? Alla står bara föraktfullt och tittar. Felix ser nog mycket trevligare ut än mig . . .

Den enda som har strajkat upp en konversation med mig över bilen var en dansk Scandlines-gubbe i somras som förklarade att jag skulle köpt en Carrera 4 istället, för de "er dyre som sædan".
 
  #3270  
Old 01-19-2009, 02:43 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Ingen som råkar kunna Illustrrator, typ Felix?
 



All times are GMT -4. The time now is 04:10 AM.