Swedish Teamspeeder? Get in here!
När ni skaffat Spotify sådär, ändra så att ni bor i Sverige så slipper ni bli kickade. Ursäkta låtsasspråket:
Her er en guide på hvordan man kan få seg en spotify konto uten å måtte få en invite først:
Gå til DaveProxy - Your Free Web Proxy / UK Based Proxy Server.
Skriv spotify.com i boksen under "Enter URL", trykk GO.
Huk vekk "Remove scripts" det må dere gjøre!
Gå nå på free, skriv inn det du vil ha som brukernavn.
Du kan kun velge UK som land, skriv dette som postcode: "SE17 2DJ"
Fyll inn resten (capatcha, at du er over 18 osv..)
Når du nå trykker neste har du laget deg din egen konto!
For å slippe å bli "tatt" av spotify, anbefaler jeg deg å logge inn her i Norge/Sverige og endre at du bor i Norge/Sverige i profilen din (du må også skifte postcode).
Her er en guide på hvordan man kan få seg en spotify konto uten å måtte få en invite først:
Gå til DaveProxy - Your Free Web Proxy / UK Based Proxy Server.
Skriv spotify.com i boksen under "Enter URL", trykk GO.
Huk vekk "Remove scripts" det må dere gjøre!
Gå nå på free, skriv inn det du vil ha som brukernavn.
Du kan kun velge UK som land, skriv dette som postcode: "SE17 2DJ"
Fyll inn resten (capatcha, at du er over 18 osv..)
Når du nå trykker neste har du laget deg din egen konto!
For å slippe å bli "tatt" av spotify, anbefaler jeg deg å logge inn her i Norge/Sverige og endre at du bor i Norge/Sverige i profilen din (du må også skifte postcode).
Såja. Funkade med denna proxyn UnBlockism.info||UnBlock MySpace YouTube Facebook Orkut and lots more!
Tack som fan för tipset!
Tack som fan för tipset!
Att ändra postnummer/land tror jag inte går. Jag vet att det står i den posten som du läst Holmer, men jag vet ingen som lyckats. Finns bara ett land i listan när man kollar i settings.
Å andra sidan får man väldigt snabbt invites när man väl är medlem. En annan sak man kan göra är att köra u.k-versionen nu och sätta upp sin mail på listan på hemsidan, så får man en riktig invite sen.
Å andra sidan får man väldigt snabbt invites när man väl är medlem. En annan sak man kan göra är att köra u.k-versionen nu och sätta upp sin mail på listan på hemsidan, så får man en riktig invite sen.
Tänkte spara the big news tills senare och göra en dålig photoshot tillsammans med min PVD innan jag la upp något men Felix sabbade just hela surprisen
Billigaste Paneraien nånsin? Under 7000 spänn!!! Desperata säljare på Watchnet = bra deal!
Fick inte med strapen dock . . . . . . . Inte heller min bild om nu någon trodde det:
Billigaste Paneraien nånsin? Under 7000 spänn!!! Desperata säljare på Watchnet = bra deal!
Fick inte med strapen dock . . . . . . . Inte heller min bild om nu någon trodde det:
Inget kvitto eller kartong (gulp!), men hade mailkontakt med Richemont som bekräftade att sifforna stämde bakpå. Säljaren hade också rätt bra rep. Liten chansning men what the hell.
Ta en lunch i veckan? Fredag? ... Så kan du få kolla på riktigt
Ta en lunch i veckan? Fredag? ... Så kan du få kolla på riktigt