Swedish Teamspeeder? Get in here!
Okej, hur fan synkar jag alla mina kontakter mellan 990:an och Xperian? Hur kan något så enkelt som att föra över dem med bluetooth inte funka?! Kan inte ens BT:a över vCards från datorn?! Faaaan om jag måste hålla på och lägga in alla 450+ manuellt.
Eh. Windows Mobile . . . . .
Fick exportera alla i en fil från 990:n till datorn, in i adressboken i datorn, men inte exportera till vCard därifrån utan dra ut en och en i en mapp. Sen fick jag dra dem var för sig via BT filöverföringen och acceptera en och en i telefonen. Alla ÅÄÖ försvann så jag har ett par timmar framför mig att redigera lite kontakter. Stön.
Det börjar bra.
Fick exportera alla i en fil från 990:n till datorn, in i adressboken i datorn, men inte exportera till vCard därifrån utan dra ut en och en i en mapp. Sen fick jag dra dem var för sig via BT filöverföringen och acceptera en och en i telefonen. Alla ÅÄÖ försvann så jag har ett par timmar framför mig att redigera lite kontakter. Stön.
Det börjar bra.
Den är go den.....ungefär lika go som att vakna upp med världens betongkeps och inse att det bara är 30min till jag ska infinna mig på ett dop.
Och som du kanske märker på min meningsbyggnad så är jag nog fortfarande full......
Och som du kanske märker på min meningsbyggnad så är jag nog fortfarande full......
Eh. Windows Mobile . . . . .
Det börjar bra.
Det börjar bra.
AH så du har skaffat en X1 gubben. Jo, kontakterna är ett jävla helvete. Jag har skitit i att försöka fixa med dem och helt enkelt bara lagt till alla de nummer som ringt till mig
Jo, i Sverige går det inte att regga sig utan invite. Detta går dock i U.K.
Använd en proxy som ligger i U.K, typ denna:
Ziigy Proxy
Gå in, ange alla saker som vanligt. Som zip code, skriv W4 4LZ. Detta är postnumret till Porsche i London
Sen är det bara att ladda hem och köra!
Använd en proxy som ligger i U.K, typ denna:
Ziigy Proxy
Gå in, ange alla saker som vanligt. Som zip code, skriv W4 4LZ. Detta är postnumret till Porsche i London
Sen är det bara att ladda hem och köra!