Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Apr 18, 2011 | 03:11 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Lite som jag och byxor. Jag ska ha normal W/L men måste sy ut dem vid grenen som satan, annars spänner det.

Old Apr 18, 2011 | 03:20 PM
v n sthlm's Avatar
Teamspeed Member
From: Stockholm Sweden
v n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the roughv n sthlm is a jewel in the rough
Originally Posted by jox
Lite som jag och byxor. Jag ska ha normal W/L men måste sy in dem vid grenen som satan, annars sackar det.
Så fixa din felskrivning

Old Apr 18, 2011 | 05:51 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Ang Stradalen utan pris på Blocket så mailade jag på den varpå gubben som sålde (60-70 år) ringde upp, han samlade på bilar och har efter en stroke för ett par år sedan bestämt sig för att tunna ut sin samling, tydligen i perfekt skick, ville ha 1,1. Inte helt pjåkigt oprutad, svensksåld och knappt gått på bana.

Kul att festen gick bra Strebban, vad ska du köra för bil nu då, L eller F?

Old Apr 18, 2011 | 06:06 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
1,1 "bara"? Sideways du borde ju slå till

Men seriöst, Stradalen är värd en mille ENBART pga ljudet. Lätt det fetaste V8-ljudet jag någonsin hört.

Old Apr 18, 2011 | 11:52 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Shit,Det var bra pris! Håller med ludas, stradalen har världens grymmaste v8 ljud. Inget snack!

Old Apr 19, 2011 | 02:48 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
^ Satan, hur jävla tidigt är du uppe?

Old Apr 19, 2011 | 02:57 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Ah det var visst himym från förra veckan som jag missade...

Långhelg i garaget och fylleslag låter som gedigna påskhelger
Jag ska ut till päronens sommarställe och såga ner träd med motorsågen, drick öl i bastun, elda upp saker och fiska en massa strömming. Ser fram emot det!
Manligt!!

Originally Posted by v n sthlm
God kväll boys!

Idag har det fan inte hänt mycket!!
Eller jo, blev kallad anabolatorsk av en -18åring på gymmet men tar sånt som en komplimang

Hur har eran start på veckan varit?
Originally Posted by Sideways_swe
^^ Har du större underarmar än Strebban??
Originally Posted by v n sthlm
Det är nog inte möjligt för en människa att ha större än han!!!!

Jag är väl lagom stor, allt måste sys om som jag köper
Haha, jag är rätt så säker på att jag är en liten räka i jämförelse med vn sthlm. Han verkar vara en riktig beefcake!

Originally Posted by PorscheFanatic
Ang Stradalen utan pris på Blocket så mailade jag på den varpå gubben som sålde (60-70 år) ringde upp, han samlade på bilar och har efter en stroke för ett par år sedan bestämt sig för att tunna ut sin samling, tydligen i perfekt skick, ville ha 1,1. Inte helt pjåkigt oprutad, svensksåld och knappt gått på bana.

Det var inget jättestort utbud. Tror man kunde välja på 430 spider, Gallardo SE, 560-4 och någon Bentley. Känns som att 560-4 ligger bäst till, 430 lockar ju lite med. Är det manuell i någon av dom så är det ju en no-brainer

Old Apr 19, 2011 | 04:16 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Jag hade lätt tagit 560-4an där Galet kul att få köra en sån supersportbil ändå. Blir det till sommaren nu?

Old Apr 19, 2011 | 04:21 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
Tycker 560n är absolut snyggast, men 430 är galet mycket roligare att köra IMO. Så frågan är väl snarare om du ska schteka eller köra?

Old Apr 19, 2011 | 04:53 AM
EVO's Avatar
EVO
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic

Bara så till. Dom brukar väl ligga runt miljonen även om dom har gått 2500-3000 mil. Han har en 996 GT3RS ute också som gått lite över 400 mil.

All times are GMT -4. The time now is 06:51 PM.