Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #2601  
Old 12-02-2008, 12:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Så, är affären i hamn ännu?

Försök pruta ner till 250KKR. Men då ska det ingå en **** punt på Erika.
 
  #2602  
Old 12-02-2008, 12:52 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Inga fler svängar med Porscheklubben då, mbolo
 
  #2603  
Old 12-02-2008, 01:00 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Inga fler svängar med Porscheklubben då, mbolo
Med den där skärmbreddade A4:an blev han väl ändå bara inbjuden med armbågen . . .
 
  #2604  
Old 12-02-2008, 01:53 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Nej men man får väl på förhand passa på att gratulera till medlemsskapet i Merca-familjen. Kul att någon annan än jag får kämpa mot rostangrepp, sviktande kvalitet och allmänt irriterande små egenheter. Typ som att stolsvärmen väljer hur länge du får ha max värme på - inte du själv. Eller att du inte kan få tid på verkstad, någonsin, för att de har för många andra bilar inne på goodwill slash rostfix. Eller att tiptronic'en växlar lite hur den vill. På plan motorvägsmark. I konstant fart. Eller om du råkar vispa till vänsterspaken i samband med en sväng så står det helt plötsligt "Limit 20 km/h" när du åker på landsvägen och du vet inte hur du får bort det. Eller upp farten. För det går inte.

PDCn slutade sonika fungera i min i morse förresten. Det kändes bra.
 
  #2605  
Old 12-02-2008, 03:01 PM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nej men man får väl på förhand passa på att gratulera till medlemsskapet i Merca-familjen. Kul att någon annan än jag får kämpa mot rostangrepp, sviktande kvalitet och allmänt irriterande små egenheter. Typ som att stolsvärmen väljer hur länge du får ha max värme på - inte du själv. Eller att du inte kan få tid på verkstad, någonsin, för att de har för många andra bilar inne på goodwill slash rostfix. Eller att tiptronic'en växlar lite hur den vill. På plan motorvägsmark. I konstant fart. Eller om du råkar vispa till vänsterspaken i samband med en sväng så står det helt plötsligt "Limit 20 km/h" när du åker på landsvägen och du vet inte hur du får bort det. Eller upp farten. För det går inte.

PDCn slutade sonika fungera i min i morse förresten. Det kändes bra.
Inte i hamn än alls, har inte hört av dem sen min semester. Så kan bli lite hur som helst ser det ut som just nu. Kan säga såhär - skulle inte bytt den mot någon annan Merc i hela sortimentet (no offense jox). Känns som den enda av deras bilar som håller acceptabel kvalitet....

Ska fråga dem om **** punt:en men kan inte lova något.
 
  #2606  
Old 12-02-2008, 03:05 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
"No offense"? Ja, det där var ju nästan värre än att säga att du är buksvåger med min pappa. Pfff, snarare tvärtom! Inte nog med att jag håller med - jag har också alltid varit en extremt stark förespråkare för att något annat än kraftfulla dieslar i en SUV är helt vansinnigt egentligen. Har mycket hellre en G400 CDi än en G55.
 
  #2607  
Old 12-02-2008, 03:34 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Grattis Mbolo! Har den har alla de där kromade tillbehören, de är så feta
 

Last edited by PorscheFanatic; 12-02-2008 at 03:38 PM.
  #2608  
Old 12-02-2008, 04:49 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag vill ha en Svart Defender...appropå fedta suvar.
 
  #2609  
Old 12-02-2008, 11:58 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jag vill sova (05.58) Sa inte jag att tisdagar sög? Jävla skolarbeten som man skjuter upp till sista sekund!
 
  #2610  
Old 12-03-2008, 01:08 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har du inte gått och lagt dig?! När börjar du på morgonen?
 



All times are GMT -4. The time now is 12:55 PM.