Swedish Teamspeeder? Get in here!
Mmm. Men den gode Felix kanske har lust att uppa sina rep till oss med några poäng Han kan väl välja hur stor varje repning blir? Undrar om Russ har gjort det..
Mm, men känns som att det spårat en del redan. Russ bidrog ju ganska mycket i sin tråd med all rep hets. Han som mod borde ju varit lite lugnare med det. Egentligen borde systemet nollas nu och sen får man säga att det bara bör ges ut till bra inlägg. Syftet med det är ju rätt trevligt.
Men hur ofta kommer det att funka?
Systemet är till för att man ska ge bra och värdefulla medlemmar rep, så att man kan se vem som går att "lita på" på forumet. Om man sen ser vem man får pos/neg rep ifrån, så gör det ju att ingen ger neg, eftersom man får det tillbaka.
Systemet är till för att man ska ge bra och värdefulla medlemmar rep, så att man kan se vem som går att "lita på" på forumet. Om man sen ser vem man får pos/neg rep ifrån, så gör det ju att ingen ger neg, eftersom man får det tillbaka.
Rep bryr jag mig inte om det spårar ur så mycket, men jag börjar bli rejält trött på all jävla politik här på TS. Vill så gärna tro att det bara är under presidentkampanjerna men skulle inte bli förvånad om det kommer komma 3-4 trådar om Obama varje dag nu under de kommande fyra åren.
Att dom orkar hålla på och tjata om samma jävla sak dag ut och dag in . . .
Att dom orkar hålla på och tjata om samma jävla sak dag ut och dag in . . .
Är det någon som har erfarenhet av DHL förresten? Har aldrig använt dem tidigare. Väntar på ett paket från dem på väg från Holland - skulle vilja veta om deras "expresspaket" är hemleverans på eller om man får åka till något trött centrallager in the middle of nowhere . . .