Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Feb 5, 2009 | 03:06 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by mbolo
Eller så jobbar man?
Japp, eller studerar. Skulle aldrig få för mig att bara "driva runt".

Old Feb 5, 2009 | 03:55 PM
Supernova's Avatar
Teamspeed Member
From: Stockholm
Supernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond reputeSupernova has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad fan, nu börjar Spotify downsize'a ordentligt. Riktigt ordentligt. Jag som inte ens trodde det skulle märkas. Spår efter spår blir först mörk-rött (unavailable) för att senare försvinna helt från tillgängliga låtar.

Synd. Trodde Spotify skulle bli stort. Riktigt stort. Fortsätter det på den här vägen är det början till dödsförklaringen.
Hmm har hittills bara "blivit av" med en låt från min spellista, hoppas det inte försvinner mer bara =/

Old Feb 5, 2009 | 04:24 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Vad fan, nu börjar Spotify downsize'a ordentligt. Riktigt ordentligt. Jag som inte ens trodde det skulle märkas. Spår efter spår blir först mörk-rött (unavailable) för att senare försvinna helt från tillgängliga låtar.

Synd. Trodde Spotify skulle bli stort. Riktigt stort. Fortsätter det på den här vägen är det början till dödsförklaringen.
Tyckte som dom andra att du var ute och cyklade men när jag bytte PC till laptopen och loggade in på spotify här så är ju fan 50-60% av låtarna i mina playlists borta. Riktigt tråkigt. Känns som att med nya lagen i april så skippar skivbolagen att vara med i spotify och hyr in ett gäng "poliser" som ska sätta dit alla istället. Mycket klokt. Bra där. Schöööönt gubben. Bra.

Old Feb 6, 2009 | 03:40 AM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
En låt har jag blivit av med. Känns överkomligt.

Old Feb 6, 2009 | 03:50 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det som har försvunnit helt är ett par remixer av olika houselåtar men jag måste erkänna att jag hittade ett par, tre av dem igen. Många av de jag hade lagt till i mina egna playlists verkade bara ha bytt namn i systemet så om jag sökte efter dem igen fanns dem där, fast hette något annat.

Fast man hade ju en del låtar man inte minns vad de hette och det är ju inte helt lätt att lägga till dem igen . . .

Old Feb 6, 2009 | 05:49 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Har inte märkt av minskningen av biblioteket alls.

Old Feb 6, 2009 | 05:50 AM
Nicke's Avatar
Teamspeed Pro
From: Hellsinki
Nicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond reputeNicke has a reputation beyond repute
Hittade lite till tips om roliga vägar att köra i sverige!
Register över roliga vägar i Sverige

Old Feb 6, 2009 | 05:54 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Originally Posted by Nicke
Hittade lite till tips om roliga vägar att köra i sverige!
Register över roliga vägar i Sverige
Gött! Fanns två bra vägar i Kronoberg som man kanske ska ta och undersöka . Känns dock lite halvfarligt att köra dom vägarna när folk postat kommentarer som:

"Ljudervägen", som går mellan Långasjö och Lessebo, är rena recerbanan och mycket känd i MC-kretsar.

Old Feb 6, 2009 | 05:54 AM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Har inte märkt av minskningen av biblioteket alls.
Nej, alla dina Village People-låtar verkar vara kvar . . .

Old Feb 6, 2009 | 06:11 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Nej, alla dina Village People-låtar verkar vara kvar . . .

All times are GMT -4. The time now is 04:36 PM.