Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1881  
Old 09-29-2008, 04:58 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
...är ju en fördel att veta när man ska betala sina räkningar.
 
  #1882  
Old 09-29-2008, 05:49 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Jo min kära svenska medlemmar,

Jag är oerhört åtnjuter denna tråd hittills, lätt det roligaste på här just nu.

Så intressant bit av nyheten att jag nämna endast på svenska (vi se om någon besvärar att översätta) - Jag får gå hem nästa år ... det är alla i de inledande skedena, men jag har fått ta del av ett möjlighet att fördubbla min nuvarande lön och köra mitt eget företag (det är mitt ideal där). För att vara ärlig, just nu är jag biding tid för att se vad som händer med min tjej som vi har fått ganska allvarliga de senaste 6 månaderna ...

Det är mycket spännande, med stora möjligheter - affärsplanen (som för närvarande är i drift) kräver att fördubbla intäkter varje år och har minimala omkostnader.

Vi får se vad som händer, just nu är jag funderar på att flytta tillbaka i juni nästa år.
 
  #1883  
Old 09-29-2008, 06:17 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by LABrit
Jo min kära svenska medlemmar,

Jag är oerhört åtnjuter denna tråd hittills, lätt det roligaste på här just nu.

Så intressant bit av nyheten att jag nämna endast på svenska (vi se om någon besvärar att översätta) - Jag får gå hem nästa år ... det är alla i de inledande skedena, men jag har fått ta del av ett möjlighet att fördubbla min nuvarande lön och köra mitt eget företag (det är mitt ideal där). För att vara ärlig, just nu är jag biding tid för att se vad som händer med min tjej som vi har fått ganska allvarliga de senaste 6 månaderna ...

Det är mycket spännande, med stora möjligheter - affärsplanen (som för närvarande är i drift) kräver att fördubbla intäkter varje år och har minimala omkostnader.

Vi får se vad som händer, just nu är jag funderar på att flytta tillbaka i juni nästa år.
Då det är väldigt härligt att du tar dig tid och kämpar med översättningar önskar jag dig lycka till Kamrat!
 
  #1884  
Old 09-29-2008, 06:29 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Kamrat? Vad är vi, kommunister?

Nice to hear that Brit! You know, with global warming, northern Europe is starting to get pretty bearable even in the winter.
 
  #1885  
Old 09-29-2008, 06:35 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kamrat? Vad är vi, kommunister?
I didn't need the translator for that one! WTF Strebo?!
 
  #1886  
Old 09-29-2008, 06:37 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Intressant Josh, men hur ska du orka med allt regn? Jag blev helt beroende av vädret i södra kalifornien och är än idag deprimerad varje gång himlen är grå.
 
  #1887  
Old 09-29-2008, 06:53 PM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
För att vara ärlig kompis, jag är inte helt säker ... Jag har bott här i 5 år nu och jag är också beroende av vädret - jag lider fruktansvärt från Årstidsbunden depression, vanligen kallad SAD

Jag är orolig att jag inte kommer att kunna hantera vädret, folket (som jag inte tycker är så vänliga) och vad jag tycker är en opressed land som appeases alldeles för många invandrare (läs: muslimer) men jag är flyttar tillbaka till ett tillfälle som jag kan inte ge upp ... som liknar det som fört mig till USA i första hand.

Vi har en villa i Marbella vid snabba weekendsemestrarna och jag kommer att vara noga med att göra några allvarliga reser på helgerna, vilket jag har dock ännu inte i Europa med främst ägnar all min tid i Spanien, Frankrike och USA. Jag ska vara säker på att besöka er (aldrig varit i Sverige) osv

Jag är orolig att jag brukar känns som om det är mitt hem längre, men jag måste ta varje dag som det gäller och på nytt integreras i engelska samhället sakta men säkert ...
 

Last edited by LABrit; 09-29-2008 at 07:46 PM.
  #1888  
Old 09-30-2008, 03:19 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Kamrat? Vad är vi, kommunister?

Nice to hear that Brit! You know, with global warming, northern Europe is starting to get pretty bearable even in the winter.
Originally Posted by LABrit
I didn't need the translator for that one! WTF Strebo?!
Bevisligen delar vi inte samma humor och då får jag helt enkelt be om ursäkt. För mig som inte besitter samma otroliga språkkänsla som resten utav er; Har jag fattat rätt att Josh kommer återvända/flytta till Brittaniska Öarna?
 
  #1889  
Old 09-30-2008, 03:29 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Min hjärna gör ont av att bearbeta det faktum att vi sitter och pratar svenska med Josh.
 
  #1890  
Old 09-30-2008, 03:34 AM
LABrit's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: London, formerly LA
Posts: 8,839
LABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond reputeLABrit has a reputation beyond repute
lmao!


Okej jag iväg till sängen, helt utmattad.
 

Last edited by LABrit; 09-30-2008 at 03:37 AM.



All times are GMT -4. The time now is 04:30 AM.