Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22481  
Old 07-20-2012, 06:06 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Erppa du underskattar oss. Jag drog niiiv skämtet redan i skotråden med Sara, innan hon ens presenterade sig här
Nu är jag ääääntligen fri från jobb i 2 veckor och ska softa i skärgården. Nu är det bara att låta skägget växa!
 
  #22482  
Old 07-20-2012, 06:11 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Hir fan blev Joc sammetslen helt plötsligt?
 
  #22483  
Old 07-20-2012, 06:12 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Uuhgg dont drink and teamspeed....
 
  #22484  
Old 07-21-2012, 06:34 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Förbarmade mig över en flaska sambuca (eller vad fan det nu heter) igår som jag hade ståendes. Helvete vad vidrigt det är! Man blir ju dessutom brutalt onykter efter ett tag. Det luriga är att jag minns allting och gick till ställen jag aldrig skulle gjort utan. Har alltså utforskat Göteborg nattetid under Gothia-veckan, smart drag sambucan, smart drag...
 
  #22485  
Old 07-21-2012, 07:06 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Jäklar i havet idag är man sliten..
Vem hade väntat sig att man skulle hamna på Fyruddens kajfest med Arvingarna som dragplåster. Så då var det svinfylla och lång natt utan sömn som ska in på vågrätt-sju

Sent from my GT-I9100 using teamspeed
 
  #22486  
Old 07-21-2012, 07:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Det verkar som att det söps friskt igår. Låter trevligt, det är nämligen ett tecken på att det är vettigt folk här inne.
 
  #22487  
Old 07-21-2012, 08:38 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Alltså Jocke vi måste seriöst gå ut på riktigt snart någon gång nu när vi båda är relativt nyblivna singlar. Om du är ens hälften så rolig när du är full på riktigt som på när du är full på internet så kan det inte annat än bli en episk kväll. Och helt ärligt, jag tycker fortfarande Gröne Jägarn är bästa alternativet om vi ändå ska ****a ur.
 
  #22488  
Old 07-21-2012, 08:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Förbarmade mig över en flaska sambuca (eller vad fan det nu heter) igår som jag hade ståendes. Helvete vad vidrigt det är! Man blir ju dessutom brutalt onykter efter ett tag. Det luriga är att jag minns allting och gick till ställen jag aldrig skulle gjort utan. Har alltså utforskat Göteborg nattetid under Gothia-veckan, smart drag sambucan, smart drag...
Vafan säger du, Sambuca är ju sjukt gott!! Det är ju som liquid Turkisk Peppar. Enda anledningen till att jag inte dricker det oftare är att det är så sjukligt mycket kalorier i. Jag blev helt härdad på gymnasiet för det var det enda vi drack. Och med härdad menar jag att jag idag kan hälla i mig en 70cl på en halvtimme och fortfarande vara helt hundra procent glasklar i huvudet.

Originally Posted by Ludas
Alltså Jocke vi måste seriöst gå ut på riktigt snart någon gång nu när vi båda är relativt nyblivna singlar. Om du är ens hälften så rolig när du är full på riktigt som på när du är full på internet så kan det inte annat än bli en episk kväll. Och helt ärligt, jag tycker fortfarande Gröne Jägarn är bästa alternativet om vi ändå ska ****a ur.
Haha, absolut!! Så länge vi kör förfecken på Österhof så kan vi dra till Jägarn sen. Det kvarteret omkring där var ju en av tre av de farligaste platserna i hela Sverige så de fick precis såna där London-kameror uppsatta där någon sitter på avstånd och kollar alla. Fett farligt!
 
  #22489  
Old 07-21-2012, 08:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Men vafan, drack inte vi shots när vi var ute med Strebban? Jag har inget minne av att jag var särskilt onykter då. Bara jäkligt trött, vilket var ironiskt när det var du som hade sprungit maran
 
  #22490  
Old 07-21-2012, 09:29 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Uuuuhhhhh huvudet.... Dracks galet igår och det slutade med att en polare försökte lura i en bög att jag var homosexuell. Han följde efter mig som en fluga efter skit mer eller mindre hela vägen hem.
 



All times are GMT -4. The time now is 03:23 AM.