Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #17481  
Old 10-26-2011, 03:12 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Det är sant ... man borde ju det. Och någon gång ska jag sluta. Innan jag fyller 40. Okej? Tummis!
 
  #17482  
Old 10-26-2011, 03:26 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det är sant ... man borde ju det. Och någon gång ska jag sluta. Innan jag fyller 40. Okej? Tummis!
OK, tummis! Jag är ju 44 nu, så jag vet att det inte tar lång tid tills man är där!

Men kom i håg, det är ju inget hinder att du slutar långt innan du blir 40
 
  #17483  
Old 10-26-2011, 03:31 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jox, klart det gjorde ont. man blev ju öm i tandköttet. Det är bara bita i och snusa mindre en period. Jag snusade i 9år men slutade. Känns som ett rätt klokt val, även om snus är gott
 
  #17484  
Old 10-26-2011, 04:19 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jox, klart det gjorde ont. man blev ju öm i tandköttet. Det är bara bita i och snusa mindre en period. Jag snusade i 9år men slutade. Känns som ett rätt klokt val, även om snus är gott
Det var nog inte snuset du blev öm i munnen av . . .

Men Laughing Sound Effect - YouTube
 
  #17485  
Old 10-26-2011, 04:26 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag tror att jag vet vad din flickväns diagnos blir iaf: Antingen cancer i munnen och på väg upp mot hjärnan eller en omfattande nervskada som antagligen leder till att du snart får ALS.

Så låt mig sammanfatta detta.
Ditt öga ser suddigt och dubbelt och skelar ibland av sig själv när du är trött.
Du får spontana migrän- och yrselattacker som gör att du återigen ser dubbelt. (Vad händer om ditt vänstra öga redan såg dubbelt sedan innan, ser du 4 gånger då eller går det tillbaka till att du ser perfekt?)
Din mun gör ont som satan när du snusar och förmodligen är det cancer eller ALS.

Hur gammal är du nu igen?
 
  #17486  
Old 10-26-2011, 04:31 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, det var en jävligt bra sammanfattning, och skrämmande nog i stort sett helt korrekt. Faktiskt!

Fast du glömde min enormt stora snorre som offset'ar allt det där dåliga så att helheten blir 100% ändå. Eller 150% till och med när jag har en bra hårdag och blir fotad bredvid Strebo på ett TG-event.
 
  #17487  
Old 10-26-2011, 04:39 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
"hä hä hä hä hä" Kul kille den där Jox .

Axman, när ska du och David svänga förbi Växjö och plocka upp mig för att fortsätta mot estockholmo? Att vi måste dit och dricka bärtz är vi alla redan överrens om så jag kan bjussa på första rundan och låta dig bestämma datum. Vilken helg blir det?
 
  #17488  
Old 10-26-2011, 04:47 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
https://teamspeed.com/forums/pit-sto...ml#post1088589

Det här måste vara en av de roligaste postsen på TS ever. Helt jävla pisskul.
 
  #17489  
Old 10-26-2011, 05:11 PM
Chubster's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Mar 2008
Location: Helsinki
Posts: 302
Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Chubster You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Förresten, visst har vi väl ett antal snusare här inne? Får ni någonsin problem med att det gör ont i munnen? Det har börjat göra helt sanslöst ont i tandköttet på sistone och jag börjar bli lite smått orolig .... får sitta och peta runt den i munnen för att det inte ska göra olidligt ont.

David, vad har du att säga om det? Kan det vara farligt?
Enda gången jag kommer ihåg att det började värka i tandköttet var i armén då jag körde 1+ burk lös i dagen, men endå inte nåt som du beskriver.. Har dock kört pås av-och-an de senaste 6 åren och inte märkt något, du använder säkert en hel del mer än jag.

"Kan det vara farligt" Kanske dags att lyssna på Davids råd =)
 
  #17490  
Old 10-27-2011, 01:25 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
"hä hä hä hä hä" Kul kille den där Jox .

Axman, när ska du och David svänga förbi Växjö och plocka upp mig för att fortsätta mot estockholmo? Att vi måste dit och dricka bärtz är vi alla redan överrens om så jag kan bjussa på första rundan och låta dig bestämma datum. Vilken helg blir det?
Vad sägs om maj i nästa år? Ställer av M3:an på måndag tror jag. Och jag kör inte upp till Stockholm med 525:an, jag har börjat ogilla sätena i den bilen, och det är ju så dags, jag har ju kört 7500 mil med den, , ,

Och TT:n är för liten att vara 3 st i, vilken jag i alla fall inte hade fått låna av frugan

Eller så kan du ju komma ner till Skånes framsida, hämta mig först, Dave sen i Lund och sedan är det raka spåret till Sturup flygplats därifrån, så landar vi på Arlanda där Adde och hans brorsa hämtar oss i en R8 och en GT3
 



All times are GMT -4. The time now is 03:30 AM.