Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jul 7, 2012 | 04:15 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Pappa Rudolf levererar på förfesten!

Attached Images  
Old Jul 7, 2012 | 11:57 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Jaha, det blev ju en intressant kväll! Måsta tvätta skor, skjorta, jeans och kavaj. Trodde RioRio skulle sjunka där ett tag Sunkigt ställe men de spelade ju fantastisk musik när vi kom dit runt 04! Vem vill inte höra Electric med Leila K på nattkröken

Old Jul 8, 2012 | 01:01 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Nu bär det av!

Attached Images  
Old Jul 8, 2012 | 02:35 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Hampelina_92
Nu bär det av!
Var någonstans?

Old Jul 8, 2012 | 05:04 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ha en underbar resa! Ta mycket bilder som vi kan få se sen!

Old Jul 8, 2012 | 06:50 AM
EVO's Avatar
EVO
Teamspeed Senior Member
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Morsan ringde och väckte mig kl 9 och sa att jag vart tvungen att följa med till Mantorp på STCC. Bilintresset i blodet is the shit..
Avslutas med poolparty ihop med innebandygänget och sol!
Trevlighelg allihopa!

Sent from my GT-I9100 using teamspeed
Ja just ja STCC var det. Därför jag såg fler fina bilar än vanligt på E4:an då. Bland annat den där vita Ford GT med blåa ränder som det snackades om förut.

Old Jul 8, 2012 | 07:31 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by EVO
Ja just ja STCC var det. Därför jag såg fler fina bilar än vanligt på E4:an då. Bland annat den där vita Ford GT med blåa ränder som det snackades om förut.
Extremt lite folk vilket var tråkigt. Men en del skön racing i både bil och mc klasserna. Tyvärr var det ju två ganska otäcka olyckor i det sista Pro Superbike loppet. En Linköpingskille gick omkull i 160+ in i ett räcke och var helt borta när han kördes iväg i ambulans.
Tänkte lägga upp lite bilder senare idag när jag kommer hem.
Såg dock inte den blåa Ford GTn på Mantorp.

Last edited by Blackout; Jul 8, 2012 at 07:33 AM.
Old Jul 8, 2012 | 07:43 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag är inte världens största Pearl Jam fan och jag har rätt stor konsertvana men shit, vafan hände igår? Heeeeelt magisk konsert, helt underbar stämning och Eddie Vedder var sjukt sympatisk. Och jävligt full var han också mot slutet också efter 3-4 flaskor vin

Håller med den här snubben: Allt urartar i en galen jättefest | Live | Musik | Nöjesbladet | Aftonbladet

Old Jul 8, 2012 | 09:02 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Jag är inte världens största Pearl Jam fan och jag har rätt stor konsertvana men shit, vafan hände igår? Heeeeelt magisk konsert, helt underbar stämning och Eddie Vedder var sjukt sympatisk. Och jävligt full var han också mot slutet också efter 3-4 flaskor vin

Håller med den här snubben: Allt urartar i en galen jättefest | Live | Musik | Nöjesbladet | Aftonbladet
Jag fick ångest när jag läste det där, ångest över att jag missade det. fan!

Last edited by Sideways_swe; Jul 8, 2012 at 09:03 AM.
Old Jul 8, 2012 | 09:08 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
alltså hur kunde jag missa!?

All times are GMT -4. The time now is 02:34 PM.