Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jaha, det blev ju en intressant kväll! Måsta tvätta skor, skjorta, jeans och kavaj. Trodde RioRio skulle sjunka där ett tag
Sunkigt ställe men de spelade ju fantastisk musik när vi kom dit runt 04! Vem vill inte höra Electric med Leila K på nattkröken
Sunkigt ställe men de spelade ju fantastisk musik när vi kom dit runt 04! Vem vill inte höra Electric med Leila K på nattkröken
Ja just ja STCC var det. Därför jag såg fler fina bilar än vanligt på E4:an då. Bland annat den där vita Ford GT med blåa ränder som det snackades om förut.
Tänkte lägga upp lite bilder senare idag när jag kommer hem.
Såg dock inte den blåa Ford GTn på Mantorp.
Last edited by Blackout; Jul 8, 2012 at 07:33 AM.
Jag är inte världens största Pearl Jam fan och jag har rätt stor konsertvana men shit, vafan hände igår? Heeeeelt magisk konsert, helt underbar stämning och Eddie Vedder var sjukt sympatisk. Och jävligt full var han också mot slutet också efter 3-4 flaskor vin 
Håller med den här snubben: Allt urartar i en galen jättefest | Live | Musik | Nöjesbladet | Aftonbladet

Håller med den här snubben: Allt urartar i en galen jättefest | Live | Musik | Nöjesbladet | Aftonbladet
Jag är inte världens största Pearl Jam fan och jag har rätt stor konsertvana men shit, vafan hände igår? Heeeeelt magisk konsert, helt underbar stämning och Eddie Vedder var sjukt sympatisk. Och jävligt full var han också mot slutet också efter 3-4 flaskor vin 

Last edited by Sideways_swe; Jul 8, 2012 at 09:03 AM.

Ta mycket bilder som vi kan få se sen!