Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old May 25, 2012 | 05:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Sjukt snygg avatar Strebban!

Old May 25, 2012 | 05:08 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Någon av er som använder Telias Mobila Plånbok? Ska tydligen kunna betala grejer, som bussbiljett, direkt från bankkontot med telefonen. Finns som app till iPhone nu. Kan starkt rekommendera den eftersom de lagt ner så mycket jobb och QA på att den ska funka.

Attached Images  
Old May 25, 2012 | 05:13 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Idag hände något som aldrig kommer hända igen i hela mitt liv.

Iom att jag gick över från timanställd till fast anställning i början av månaden fick jag timlönen från april och den fasta lönen för maj, allt samtidigt. Vad ska man hitta på för att fira detta då?

Old May 25, 2012 | 05:19 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Ludas

Iom att jag gick över från timanställd till fast anställning i början av månaden fick jag timlönen från april och den fasta lönen för maj, allt samtidigt. Vad ska man hitta på för att fira detta då?
En god middag och ett trevligt minne, en klocka kanske?

Old May 25, 2012 | 05:30 AM
SHH's Avatar
SHH
Teamspeed Senior Member
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
En Speedmaster!

Old May 25, 2012 | 05:48 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Jag SKA köpa en Speedmaster Pro. Dock inte riktigt än. Först ska jag till Barcelona 6 dagar om en vecka. Men sen när skatteåterbäringen kommer kanske man kan slå till. Hoppas jag inte låter dryg nu, men fan vad skönt att inte vara fattig student längre. Har typ levt på existensminimum de senaste 2 åren...

Old May 25, 2012 | 06:11 AM
EVO's Avatar
EVO
Teamspeed Senior Member
EVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond reputeEVO has a reputation beyond repute

Längtar tills den dagen kommer för mig. Grattis.

Old May 25, 2012 | 06:12 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jag kan inte se strebbans avatar på moben. Men jag har en liten aning om att jag är med på ett hörn.

Old May 25, 2012 | 06:18 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Speedmastern är ett klockrent val Har min sista tenta för denna årskursen den 7e, är redan trött på det Har inte lyckats speciellt bra heller, plugga två dagar funkade bättre på gymnasiet Menmen, två år kvar sen tar jag ledigt för en skidsäsong till

Old May 25, 2012 | 06:34 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute

Fan vad nice, grattis!

Jag SKA köpa en Speedmaster Pro. Dock inte riktigt än. Först ska jag till Barcelona 6 dagar om en vecka. Men sen när skatteåterbäringen kommer kanske man kan slå till. Hoppas jag inte låter dryg nu, men fan vad skönt att inte vara fattig student längre. Har typ levt på existensminimum de senaste 2 åren...
Du måste, och nu menar jag verkligen MÅSTE besöka det stället jag var på när jag var i Barcelona förra året. De godaste burgarna jag käkat och den godaste cavan jag druckit. Jag kommer inte ihåg vad det heter men ska leta upp det, har för mig jag tipsade Adde men han "missade" det....den otacksamma djäveln

Originally Posted by Sideways_swe
Jag kan inte se strebbans avatar på moben. Men jag har en liten aning om att jag är med på ett hörn.
Haha nej, inte än. Nu har jag ju en sjukt seriös avatar!!

All times are GMT -4. The time now is 04:36 PM.