Swedish Teamspeeder? Get in here!
Någon av er som använder Telias Mobila Plånbok? Ska tydligen kunna betala grejer, som bussbiljett, direkt från bankkontot med telefonen. Finns som app till iPhone nu. Kan starkt rekommendera den eftersom de lagt ner så mycket jobb och QA på att den ska funka.
Idag hände något som aldrig kommer hända igen i hela mitt liv.
Iom att jag gick över från timanställd till fast anställning i början av månaden fick jag timlönen från april och den fasta lönen för maj, allt samtidigt. Vad ska man hitta på för att fira detta då?
Iom att jag gick över från timanställd till fast anställning i början av månaden fick jag timlönen från april och den fasta lönen för maj, allt samtidigt. Vad ska man hitta på för att fira detta då?
Jag SKA köpa en Speedmaster Pro. Dock inte riktigt än. Först ska jag till Barcelona 6 dagar om en vecka. Men sen när skatteåterbäringen kommer kanske man kan slå till. Hoppas jag inte låter dryg nu, men fan vad skönt att inte vara fattig student längre. Har typ levt på existensminimum de senaste 2 åren...
Speedmastern är ett klockrent val
Har min sista tenta för denna årskursen den 7e, är redan trött på det
Har inte lyckats speciellt bra heller, plugga två dagar funkade bättre på gymnasiet
Menmen, två år kvar sen tar jag ledigt för en skidsäsong till
Har min sista tenta för denna årskursen den 7e, är redan trött på det
Har inte lyckats speciellt bra heller, plugga två dagar funkade bättre på gymnasiet
Menmen, två år kvar sen tar jag ledigt för en skidsäsong till
Jag SKA köpa en Speedmaster Pro. Dock inte riktigt än. Först ska jag till Barcelona 6 dagar om en vecka. Men sen när skatteåterbäringen kommer kanske man kan slå till. Hoppas jag inte låter dryg nu, men fan vad skönt att inte vara fattig student längre. Har typ levt på existensminimum de senaste 2 åren...

Haha nej, inte än. Nu har jag ju en sjukt seriös avatar!!