Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Aug 1, 2012 | 01:32 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Han tycker nog att svettas lite på toa samtidigt som han läser Bilsport är det samma som att basta

Old Aug 1, 2012 | 01:40 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Runt 75°-80°C känns väl ganska lagom om man ska sitta och läsa?

Old Aug 1, 2012 | 01:51 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Blev stannad av polis när jag hade M3an pga ett "tips" om att jag körde i över 200kmh. Saken var att jag kört med flickvännen nercabbat i ca 120 på motorvägen. Polisen skrattade och mer eller mindre bad om ursäkt för att han stannade mig, önskade en trevlig tur sedan vände han på klacken. Idioter, idioter vart jag än tittar...

Old Aug 1, 2012 | 02:15 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Världen är full av idioter och småsinta avundsjuka medborgare som inte unnar andra att ha kul och njuta av livet!

Old Aug 1, 2012 | 02:25 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Fredrik, det märks när du får tid över! Man hör inte av dig på ett bra tag, sen kommer du in och levererar i alla trådar man följer!

Old Aug 1, 2012 | 02:30 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Hehe, jag vet, vill så gärna men tiden räcker inte till! Idag har jag byggt på ett 40 meter långt staket hemma, lagat maten, tvättat, tagit hand om disken, och nu är jag hos svärföräldrarna med mina döttrar! Puh, så är det att ha semester :-)

Old Aug 1, 2012 | 02:32 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Speciella bilar drar alltid till sig en viss typ av avundsjuka människor som vill ringa polis, skrika åt en, visa knytnäven alternativt visa fingret eller sedan utser de sig själv till poliser och blockar en. Inget nytt på den fronten, det är bara att gasa på lite mera o inte bry sig.

Sedan att Adde kör som ett svin ibland är en annan sak men vem skulle inte göra det med en GT3 ibland.

Ludas jag tror vi måste komma och visa dig hur man eldar en bastu ifall du för tillfället kan läsa My Little Pony i bastun eller vad det nu var.

Old Aug 1, 2012 | 02:35 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
^^^ hehe, jag tror också han läser My little pony i bastun!

Old Aug 1, 2012 | 02:45 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Originally Posted by Axman
Hehe, jag vet, vill så gärna men tiden räcker inte till! Idag har jag byggt på ett 40 meter långt staket hemma, lagat maten, tvättat, tagit hand om disken, och nu är jag hos svärföräldrarna med mina döttrar! Puh, så är det att ha semester :-)
Det låter som en hektisk dag minst sagt! Res bort för att få lite lugn och ro, alternativt skickar du iväg döttrarna

Old Aug 1, 2012 | 02:47 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Ingen fara, jag tycker om att ha fullt upp, har nog en sväng av ADHD, men hellre det än att läsa My little pony i bastun som Ludas!

All times are GMT -4. The time now is 06:23 PM.