Swedish Teamspeeder? Get in here!
Go video Sideways! Låter riktigt nice när du kör de långa gaspådragen där, liksom som att det inte finns någon ände på den bilen. Fick lite flashback till gamla filmen Cannonball Run när du körde. Fattade bara den sköna gamla låten som är i introt där med Lamborghinin
Hehe, bra jobbat Erppa. Låter rätt segt med 750€ i böter för 30 km/h för fort.
Hela systemet med inkomstbaserade böter är ju så jävla segt. När man har låg inkomst är det visserligen soft, men då har man å andra sidan inte råd med någon grym bil. Så fort man har råd med en sportbil har man ju inte råd med böterna längre så då måste man köra som en kärring.
Men när man tänker efter kanske det finns en anledning till varför ni har det på det sättet i Finland. Ni har ju rally i blodet allihopa så det skulle ju inte finnas en jäkel som körde under hundrafemtio och inte driftade i kurvorna annars.
Hela systemet med inkomstbaserade böter är ju så jävla segt. När man har låg inkomst är det visserligen soft, men då har man å andra sidan inte råd med någon grym bil. Så fort man har råd med en sportbil har man ju inte råd med böterna längre så då måste man köra som en kärring.
Men när man tänker efter kanske det finns en anledning till varför ni har det på det sättet i Finland. Ni har ju rally i blodet allihopa så det skulle ju inte finnas en jäkel som körde under hundrafemtio och inte driftade i kurvorna annars.
Sen en till pissgrej med överhastighet och böter i FInland är att det räcker om Polisen får registernumret så får alltid nån böter, om inte bilens ägare vet vem som har kört bilen så är det bilens ägare som får böter. Så dethär med att smita undan är också lite halvjobbigt i Finland.
Så summasumarum - njut av bilande i Sverige, ni har billiga bilar och billiga böter.
Så summasumarum - njut av bilande i Sverige, ni har billiga bilar och billiga böter.
Tråkigaste EM-slutspelet i mannaminne. Sveriges första insats blev en riktig plump i protokollet och resterande del av turneringen motsvarade inte på långa vägar vad jag hade hoppats på....
Tråkigt final med två tråkiga lag. 4-0 speglar ju inte riktigt matchen då Italienarna spelade med en man kort halva andra halvlek. Italien gjorde (hur tänkte Prandelli här?) sitt 3e byte redan med 25 min kvar. 5 min senare gick Motta sönder och Italienarna fick spela resten av matchen med en man kort, då gjorde Spanien två mål.
Tråkig turnering, hoppas nästa mästerskap blir bättre...
Tråkigt final med två tråkiga lag. 4-0 speglar ju inte riktigt matchen då Italienarna spelade med en man kort halva andra halvlek. Italien gjorde (hur tänkte Prandelli här?) sitt 3e byte redan med 25 min kvar. 5 min senare gick Motta sönder och Italienarna fick spela resten av matchen med en man kort, då gjorde Spanien två mål.
Tråkig turnering, hoppas nästa mästerskap blir bättre...