Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21921  
Old 06-29-2012, 02:59 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Passerade precis ödåkra med tåget och såg en gallardo spyder (-09 eller nyare) parkerad. Wtf?!

Sent from my XT910 using teamspeed
 
  #21922  
Old 06-29-2012, 03:25 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by SHH
Flippin Burgers var helt sjukt bra och klart värd den tiden man fick stå utanför i regnet och köa!
Jag tror på dig att den är jättegod men seriöst, stå ute i regnet och köa för en hamburgare? Nej, ingen chans, inte för någon hamburgare i världen. Då ska den i så fall serveras på Jessica Albas nakna kropp och serveras av dvärgar i pepparkaksgubbekostymer.
 
  #21923  
Old 06-29-2012, 04:11 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Vad i hela h€lvete gör du i Ödåkra NMO?
 
  #21924  
Old 06-30-2012, 05:05 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RedRS
Vad i hela h€lvete gör du i Ödåkra NMO?
Satt på tåget från Göteborg "hem" till Helsingborg! Öresundstågen envisas ju med att stanna överallt på vägen, lyckligtvis inte i Ödåkra! Har alltid varit rädd för det stället...
 
  #21925  
Old 06-30-2012, 05:41 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Sist jag svor över vädret här blev det bra på eftermiddagen.

Vad är det för fel på det här jävla fittkukhorlandet!! Det kan va fint i veckorna men varenda gång man är ledig och har planerat in nåt så ska det regna syndafloder. FAN!
 
  #21926  
Old 06-30-2012, 05:48 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Solen skiner över Skåne Adde, har jag berättat att jag såg dig köra förbi mig i Uppsala (vid någon ICA som hette något som jag inte minns) förresten?
 
  #21927  
Old 06-30-2012, 05:52 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Solen skiner över Skåne Adde, har jag berättat att jag såg dig köra förbi mig i Uppsala (vid någon ICA som hette något som jag inte minns) förresten?
det där jävla skåne.....

Ja du berättade det Du hade varit på nån konsert eller va det va? Hojta nästa gång du är i uppsala
 
  #21928  
Old 06-30-2012, 05:58 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Sideways_swe
det där jävla skåne.....

Ja du berättade det Du hade varit på nån konsert eller va det va? Hojta nästa gång du är i uppsala
Hah! Vi måste ju ha något att locka med, annars kommer ju övriga Sverige aldrig hit Förutom tennisveckan då...

Minnet är kort men bra! Det stämmer. Inget som lät bättre än GT3an dock, helvete vad den låter! Det gör jag, har bara varit där en gång men det var ju en storartad succé så det lär göras om
 
  #21929  
Old 06-30-2012, 06:01 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Minnet är kort men bra! Det stämmer. Inget som lät bättre än GT3an dock, helvete vad den låter! Det gör jag, har bara varit där en gång men det var ju en storartad succé så det lär göras om
den hörs iaf

Jag måste ha starka krafter för nu (helt seriöst) börjar solen skina!
 
  #21930  
Old 06-30-2012, 06:06 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Välförtjänt med lite bra väder! Har ju varit en jävla katastrof när det kommer till väder så här långt på året...
 



All times are GMT -4. The time now is 03:10 AM.