Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #22021  
Old 07-02-2012, 04:05 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Shit, den finns ju på riktigt...

 
  #22022  
Old 07-02-2012, 05:53 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Håller ni er på samma ställe hela sommaren alltså? Jag pendlar ganska frekvent mellan Göteborg, Helsingborg och Orust
 
  #22023  
Old 07-02-2012, 05:56 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Shit, den finns ju på riktigt...

Javisst finns tydligen 5 olika sorter med. Helt okej bärs men ganska dyr. Känns som någon fin arbetaröl, vilket är roligt.
 
  #22024  
Old 07-02-2012, 06:03 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Niclas jag jobbar 3 veckor till, sedan drar jag ut till Skärgården i två veckor. Det är all semester jag kommer ha denna sommar.
 
  #22025  
Old 07-02-2012, 06:11 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Sverige 2 veckor till sedan Schweiz ett tag. Ingen utlandssemester planerad någon?
 
  #22026  
Old 07-02-2012, 06:16 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ludwig, hårt liv när man har ett jobb

Axel, det fanns planer tidigare men de grusades av slarv i skolan... Var i Schweiz?
 
  #22027  
Old 07-02-2012, 06:22 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag föredrar faktiskt att vara i Sverige under sommaren. Utlandssemester kör jag gärna resten av året när det är odrägligt mörkt och kallt i Sverige. Om man inte passar på att njuta av den svenska sommaren finns det ju verkligen ingen anledning att bo i detta land över huvud taget.
 
  #22028  
Old 07-02-2012, 06:31 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by Ludas
Jag föredrar faktiskt att vara i Sverige under sommaren. Utlandssemester kör jag gärna resten av året när det är odrägligt mörkt och kallt i Sverige. Om man inte passar på att njuta av den svenska sommaren finns det ju verkligen ingen anledning att bo i detta land över huvud taget.
Varje år i November funderar man nog på varför man bor här. Fast som sommaren varit hittils så undrar jag nog det nu också. Som tur kompenseras detta av världens lägsta skatter eller hur det nu var..
 

Last edited by Erppa; 07-02-2012 at 06:32 AM.
  #22029  
Old 07-02-2012, 06:48 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Varje år i November funderar man nog på varför man bor här. Fast som sommaren varit hittils så undrar jag nog det nu också. Som tur kompenseras detta av världens lägsta skatter eller hur det nu var..
Ehem ja precis, och inte att förglömma är den öppna mentaliteten bland folket och de höga lönerna vi har jämfört med övriga Norden...
 
  #22030  
Old 07-02-2012, 06:59 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Kom hit så får du se på öppen mentalitet

...Vässer kniven..
 



All times are GMT -4. The time now is 04:51 AM.