Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21421  
Old 06-03-2012, 04:27 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by strebo
Inte för att peta för mycket men var det inte Matt som gjorde den på sina två CGT's?
Vad har jag missat? Ingen som kan gräva fram den bilden?

Hoppas att det är Porsche CGT och inte Bentley det handlar om
 
  #21422  
Old 06-03-2012, 04:29 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Snubbe ville ha ny färg på sin Carrera GT, gick då och köpte en till. Sedan stälde han de nos mot nos och ställde en fot på varje huv medan hans polare fotade
 
  #21423  
Old 06-03-2012, 04:31 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Han är medlem här och har den bilden som sin avatar
 
  #21424  
Old 06-03-2012, 05:13 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Det har jag helt missat, vem kan leda mig till bilden?
 
  #21425  
Old 06-03-2012, 06:46 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Ser ut att bli en all nighter för mig ikväll Tråkigt när datumet på inlämningen är fel, ska tydligen in imorgon senast 12.00 istället för den 6e! Fördelen är ju att den är klar så att man kan börja plugga till tentan tidigare än vad jag hade kunnat göra om detta skulle in den 6e Nu får jag ju lite drygt två dagar till tentaplugg istället för en eftermiddag
 
  #21426  
Old 06-04-2012, 03:46 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tack Hillary för att du stängde av Centralbron och hela jävla Södra Länken en måndagmorgon. Att sitta tvärstill i 2 timmar och 40 minuter var precis vad jag ville börja veckan med.
 
  #21427  
Old 06-04-2012, 03:48 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by jox
Tack Hillary för att du stängde av Centralbron och hela jävla Södra Länken en måndagmorgon. Att sitta tvärstill i 2 timmar och 40 minuter var precis vad jag ville börja veckan med.
Låter som en halvtaskig start på veckan! Jag börjar få lite huvudvärk nu, ska försöka lämna in denna skiten och sen sova någon timme, vill inte förstöra dygnsrytmen helt
 
  #21428  
Old 06-04-2012, 04:33 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by strebo
Han är medlem här och har den bilden som sin avatar
Var medlem. Sökte lite och han (VRAlexander) dog i en bilkrasch för något år sedan... Tragiskt.


Hittade dock inte bilden ni talar om.
 
  #21429  
Old 06-04-2012, 05:05 AM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by SHH
Var medlem. Sökte lite och han (VRAlexander) dog i en bilkrasch för något år sedan... Tragiskt.


Hittade dock inte bilden ni talar om.

Stämmer. Hittar inte den bilden heller tyvärr
 
  #21430  
Old 06-04-2012, 05:50 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Fortfarande inte Vralexander som tog bilden. Vralexander är han som hade den helt galna svarta, med gula pinstripes och raka rör. Han hade inte två.
 



All times are GMT -4. The time now is 06:39 PM.