Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21891  
Old 06-29-2012, 07:07 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Hahah grymt Jox!

Skaffa en go tjej till assistent istället. Är hon dum gör ju det inte lika mycket så länge hon är snygg.
 
  #21892  
Old 06-29-2012, 07:09 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Bronto
Hahah grymt Jox!

Skaffa en go tjej till assistent istället. Är hon dum gör ju det inte lika mycket så länge hon är snygg.
En taktik jag förespråkar. Om de nu måste vara dåliga kan de lika gärna vara snygga
 
  #21893  
Old 06-29-2012, 07:09 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Skaffa en snygg sekreterare/assistent måste vara det trögaste man kan göra i ung ålder! Däremot när man blir VD-fet och lite gubbsjuk så ....
 
  #21894  
Old 06-29-2012, 07:13 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nice: Porsche 911 Turbo S | Skåne


Originally Posted by jox
Folk är generellt rätt dumma i huvudet på arbetsplatser.
Haha bra generalisering där! Låter som att din assistent skulle behöva en örfil eller två av sin chef nästa gång han inte lyssnar, då skulle han nog vakna till. Prova det nästa gång och se om det funkar.

Strebo, jag har råkat ut för en liknande sak en gång. Helt sjukt hur man kan vara så socialt handikappad och ostrategisk i sitt tänk att man direkt springer till chefen. Du borde också testa örfilen och se om det hjälper.
 
  #21895  
Old 06-29-2012, 07:14 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RedRS
En svensksåld 993 turbo s, carrera gt etc Sök bara på någon av de så kommer de upp!
Det kan vara en av de absolut sämsta företagsinformationer jag har läst. Att de får kunder i det segmentet med den svenskan är för mig ett mysterium. Hur svårt kan det vara att korrekturläsa och få bort alla särskrivningar och fel i texten? Skämmes!
 
  #21896  
Old 06-29-2012, 07:25 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by strebo
Skaffa en snygg sekreterare/assistent måste vara det trögaste man kan göra i ung ålder! Däremot när man blir VD-fet och lite gubbsjuk så ....
??!?!?!? Varför skulle man inte ha en snyggg sekreterare/assistent?

 
  #21897  
Old 06-29-2012, 07:31 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
??!?!?!? Varför skulle man inte ha en snyggg sekreterare/assistent?

Jag kan iofs bara utgå ifrån mig själv men jag vet att jag hade blivit mindre produktiv om det tassade runt en sötnos på kontoret vars enda uppgift är att göra vad hon blir tillsagd ... Det hade jag inte rett ut. Antingen hade jag KKat pga ineffektivitet eller KKat pga facket inte gillat min ton mot mina anställda .... Därför är det bättre att anställa troll så man inte bryr sig på jobbet, men även så man kan sätta dom i helgarbete så dom håller sig borta från krogen - där man jagar sötnosen istället. Win-Win så att säga. Tom. lite public service tycker jag ...
 
  #21898  
Old 06-29-2012, 07:33 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Efter lite googling verkar de vara tyskar, fast jag håller med!
 
  #21899  
Old 06-29-2012, 07:35 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Dessutom säger bytbils info att den turbon har 272hk... Som gamla 993 Carrera
 
  #21900  
Old 06-29-2012, 08:16 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by RedRS
Har ni hört talas om Garage-11? Någon som har börjat slänga upp helt otroliga bilar på Blocket nämligen
Skulle precis säga detsamma

Ser typ ut att var i nåns personliga garage. Dom har lagt upp alla bilar idag. Skapliga bilar att börja sin bilnasar karriär med iaf. 993 turbo S:en var ju galet nice
 



All times are GMT -4. The time now is 01:43 PM.