Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11891  
Old 03-28-2011, 02:22 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Har jag också läst, inte bara på Audi bilarna, några nyheter om Porkan eller har jag missat det Jox?
På Porkafronten intet nytt. Väntar fortfarande på att de ska hämta den . . .
 
  #11892  
Old 03-28-2011, 02:23 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Man vet exakt hur den diskussionen skulle gå. Du skulle säga att det inte var så imponerande, han skulle säga att du är dum i huvudet och inte förstå hur svårt det är att egentligen manövrera en sån där, du skulle säga whatever, han skulle negreppa, och jag skulle flika in något med att "knyppling är inte så jävla lätt det heller men det är fan inte kul att titta på".

Och så skulle det komma några fler inlägg från random människor som säger "wow" och "awesome" etc. Och sen skulle tråden dö.
haha ett väldigt troligt scenario
 
  #11893  
Old 03-28-2011, 02:29 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Sideways - Man får aldrig ha en åsikt om militären eller något i det militära om man inte dödat någon själv. Visste du inte det?
 
  #11894  
Old 03-28-2011, 02:38 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Bara jhag some inte fhattar vad som vha så jävfla (!!!) heftigt med phansarvagnen som schladdar??
Inte jag heller, antar att det är en kul grej i ett annars rätt så tufft jobb? Vet ej.
 
  #11895  
Old 03-28-2011, 04:03 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Nu jag är anmäld till "min stora dag" i sommar. Vet inte om ni vet vad det är men det är en organisation för svårt sjuka barn, att dom får chansen att förverkliga sina drömmar. I detta fall att åka med i en sportbil på ett flygfält. Förra året var det massor med grymma bilar. Tycker det är en väldigt rolig och fin grej. Så ni som har sportbilar tycker jag ska anmäla er.
 
  #11896  
Old 03-28-2011, 04:06 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nu jag är anmäld till "min stora dag" i sommar. Vet inte om ni vet vad det är men det är en organisation för svårt sjuka barn, att dom får chansen att förverkliga sina drömmar. I detta fall att åka med i en sportbil på ett flygfält. Förra året var det massor med grymma bilar. Tycker det är en väldigt rolig och fin grej. Så ni som har sportbilar tycker jag ska anmäla er.
Jag läste om det på Autolife för inte så länge sedan, extremt rörande bara att läsa om. Så fort jag vet mer om bilen ska jag absolut anmäla mig också.
 
  #11897  
Old 03-28-2011, 04:08 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nu jag är anmäld till "min stora dag" i sommar. Vet inte om ni vet vad det är men det är en organisation för svårt sjuka barn, att dom får chansen att förverkliga sina drömmar. I detta fall att åka med i en sportbil på ett flygfält. Förra året var det massor med grymma bilar. Tycker det är en väldigt rolig och fin grej. Så ni som har sportbilar tycker jag ska anmäla er.
Var är det någonstans?
 
  #11898  
Old 03-28-2011, 04:11 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Nu jag är anmäld till "min stora dag" i sommar. Vet inte om ni vet vad det är men det är en organisation för svårt sjuka barn, att dom får chansen att förverkliga sina drömmar. I detta fall att åka med i en sportbil på ett flygfält. Förra året var det massor med grymma bilar. Tycker det är en väldigt rolig och fin grej. Så ni som har sportbilar tycker jag ska anmäla er.
Kul att du tar dig tid och gör något sånt! Kids blir ju så sjukt glada av en sådan rätt enkel sak och kommer minnas de för alltid
 
  #11899  
Old 03-28-2011, 04:11 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Jag läste om det på Autolife för inte så länge sedan, extremt rörande bara att läsa om. Så fort jag vet mer om bilen ska jag absolut anmäla mig också.
Men Sideways har ju redan berättat nästan alla detaljer om bilen. Det är en grymt cool 997.1 GT3 med diverse tunade delar från RS tuning. Det enda problem jag ser är att du måste bli svårt sjuk för att få åka med...
 
  #11900  
Old 03-28-2011, 04:13 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Men Sideways har ju redan berättat nästan alla detaljer om bilen. Det är en grymt cool 997.1 GT3 med diverse tunade delar från RS tuning. Det enda problem jag ser är att du måste bli svårt sjuk för att få åka med...
 



All times are GMT -4. The time now is 01:12 PM.