Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21881  
Old 06-29-2012, 02:29 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
WTF is this shit??
 
  #21882  
Old 06-29-2012, 04:13 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Om det är något jag är allergisk mot så är det när kollegor springer på något fel man gjort och direkt mailar/går till chefen istället för att ta det med mig direkt/personligen. Känns som en väldigt utvecklande taktik att alltid gå till chefen ..... paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarfekt!
 
  #21883  
Old 06-29-2012, 04:21 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Har du gjort fel nu igen?
 
  #21884  
Old 06-29-2012, 04:33 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Nej alltså, jag menar rent hypotetiskt . . .
 
  #21885  
Old 06-29-2012, 04:39 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Har du gjort fel nu igen?


Fast jag håller med Strebo, jävligt störande när någon gör så. Som tur har jag ingen chef mera
 
  #21886  
Old 06-29-2012, 04:48 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Folk är generellt rätt dumma i huvudet på arbetsplatser. Är det inte det ena så är det något annat. Och rövslickare tror dessutom att chefen är så korkad att han inte märker - det där är inget bra sätt att få poäng.

Apropå irriterande människor på arbetsplatser så börjar jag bli rejält trött på min nya assistent. Han är å ena sidan nästan löjligt inställsam "Åhhh ska jag hämta kaffe?" och nästan bockar men han lyssnar aldrig på vad man säger. Precis nu för en stund sedan frågade han mig hur han skulle kunna använda sin iPhone att surfa med - samtidigt som han inte ville att någon kunde nå honom när han ska iväg på seminarium och anteckna vad som sägs.

Han: Hur ska jag göra?
Jag: Du vill kunna surfa men inte kunna bli nådd?
Han: Ja precis, det kommer ringa och jag vill inte bli nådd.
Jag: Ta en annan med dig och sätt den på Internetdelning och så ko-
Han: För jag vill inte störa där jag är!
Jag: ...-så kan du ansluta den andra till det wifi-nätverket samtidigt som du har flygplansläge på-.....
Han: För jag vill inte kunna bli nådd.
Jag: ... och så sätter du den på vidarekoppling till en annan telefon.
Han: Vadå?
Jag: Lyssnar du på vad jag säger?
Han: Ja!

 
  #21887  
Old 06-29-2012, 04:53 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Jox jag tycker det är fint att du anställt en assistenten som skulle behöva en assistent för att klara av något.

Nej men seriöst så känner jag igen detdär man förklarar och förklarar men det går bara inte hem.
 
  #21888  
Old 06-29-2012, 05:57 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Har ni hört talas om Garage-11? Någon som har börjat slänga upp helt otroliga bilar på Blocket nämligen
 
  #21889  
Old 06-29-2012, 06:01 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RedRS
Har ni hört talas om Garage-11? Någon som har börjat slänga upp helt otroliga bilar på Blocket nämligen
Kan man hitta annonsörer lätt?
 
  #21890  
Old 06-29-2012, 07:02 AM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2009
Posts: 333
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
En svensksåld 993 turbo s, carrera gt etc Sök bara på någon av de så kommer de upp!
 



All times are GMT -4. The time now is 10:03 PM.