Swedish Teamspeeder? Get in here!
Hoppas alla har haft en grym midsommar. det har jag haft! 
En fråga, ni som varit i Barca, vart har ni bott? Vi vill bo vid stranden/hamnen den här gången. Jag har för mig du strebban bodde på nåt nice hotell förut? vart bodde du Ludas och även axman?

En fråga, ni som varit i Barca, vart har ni bott? Vi vill bo vid stranden/hamnen den här gången. Jag har för mig du strebban bodde på nåt nice hotell förut? vart bodde du Ludas och även axman?
Från och med nu väljer jag att bli dumpad för att lämna någon, alla dagar i veckan. Detta måste vara det värsta jag har varit med om, känner mig knappt värdig livet efter att ha sett damen så ledsen!
Och tydligen ska det bli värre, en klass 1 varning är utfärdad, på med stövlarna alla!Vi bodde mitt på den där gatan mitt i stan, som alla turisterna är på. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, inte heller vad hotellet heter. Men vi hade bara några minuters promenad ner till strand/hav! Ska du bo vid stranden tror jag att du kommer rätt så långt från stan!
Hemskt när man behöver göra så, själv varit med om det och det hugger i hjärtat ordentligt. Men det gäller att vara en gentleman och verkligen göra det på ett snyggt sätt. Inte stucka ut direkt till en annan tjej eller liknande, utan förklara att det verkligen är för det bästa! Lider med dig! Stay cool!
Tack RedRS, ja det är klart det skall skötas snyggt. Det är riktigt tråkigt när hjärnan och hjärtat säger olika saker, önskar man kunde få en bra förklaring på det fenomenet ibland!
Axman, det är beundransvärt! Stort grattis till Er
Måste verkligen vara rätt om man ska hålla känslorna vid liv antar jag!
Axman, det är beundransvärt! Stort grattis till Er
Måste verkligen vara rätt om man ska hålla känslorna vid liv antar jag! Ett år till så har jag levt lika länge som du varit gift, gubbe!
Det är ju dock loft/lägenhet så fanns ingen restaurang eller så men vi åt ju bara ute ändå så