Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Jun 24, 2012 | 12:40 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Hoppas alla har haft en grym midsommar. det har jag haft!

En fråga, ni som varit i Barca, vart har ni bott? Vi vill bo vid stranden/hamnen den här gången. Jag har för mig du strebban bodde på nåt nice hotell förut? vart bodde du Ludas och även axman?

Old Jun 24, 2012 | 02:23 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Sweden
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Från och med nu väljer jag att bli dumpad för att lämna någon, alla dagar i veckan. Detta måste vara det värsta jag har varit med om, känner mig knappt värdig livet efter att ha sett damen så ledsen!

Old Jun 24, 2012 | 03:27 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe

En fråga, ni som varit i Barca, vart har ni bott? Vi vill bo vid stranden/hamnen den här gången. Jag har för mig du strebban bodde på nåt nice hotell förut? vart bodde du Ludas och även axman?
Sicket pissväder det har varit, om ni ursäktar språket Och tydligen ska det bli värre, en klass 1 varning är utfärdad, på med stövlarna alla!

Vi bodde mitt på den där gatan mitt i stan, som alla turisterna är på. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, inte heller vad hotellet heter. Men vi hade bara några minuters promenad ner till strand/hav! Ska du bo vid stranden tror jag att du kommer rätt så långt från stan!

Old Jun 24, 2012 | 04:09 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Originally Posted by N.M.O
Från och med nu väljer jag att bli dumpad för att lämna någon, alla dagar i veckan. Detta måste vara det värsta jag har varit med om, känner mig knappt värdig livet efter att ha sett damen så ledsen!
Hemskt när man behöver göra så, själv varit med om det och det hugger i hjärtat ordentligt. Men det gäller att vara en gentleman och verkligen göra det på ett snyggt sätt. Inte stucka ut direkt till en annan tjej eller liknande, utan förklara att det verkligen är för det bästa! Lider med dig! Stay cool!

Old Jun 24, 2012 | 04:12 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Det var länge sedan jag dumpade någon tjej, har varit gift i 26 år på torsdag, det ni

Old Jun 24, 2012 | 04:15 PM
RedRS's Avatar
Teamspeed Senior Member
RedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura aboutRedRS has a spectacular aura about
Ja vad händer med vädret liksom? Jobba på 2 veckor till sedan blir det Schweiz några veckor! Schweiziska bergsvägar och cykla i bergen i 25-30 gradig värme? Ja tack!

Old Jun 24, 2012 | 04:16 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Tack RedRS, ja det är klart det skall skötas snyggt. Det är riktigt tråkigt när hjärnan och hjärtat säger olika saker, önskar man kunde få en bra förklaring på det fenomenet ibland!

Axman, det är beundransvärt! Stort grattis till Er Måste verkligen vara rätt om man ska hålla känslorna vid liv antar jag!

Old Jun 24, 2012 | 04:17 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
^ ^ Note: jag är endast 44, låter som om man är lastgammal när man säger att man varit gift i 26 år

Old Jun 24, 2012 | 04:32 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
From: Linktown
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Det var länge sedan jag dumpade någon tjej, har varit gift i 26 år på torsdag, det ni
^ ^ Note: jag är endast 44, låter som om man är lastgammal när man säger att man varit gift i 26 år
26 år, det är ganska bra jobbat. Grattis!
Ett år till så har jag levt lika länge som du varit gift, gubbe!

Old Jun 24, 2012 | 05:01 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe

Jag bodde här; Photos La Republica, Barcelona Apartments och det var perfekt för vårat ändamål. Typ 5-10min gångväg till stranden MEN säg 25min till den "roliga delen av stranden. Är ju rätt stor strand mitt i Barcelona.

Det är ju dock loft/lägenhet så fanns ingen restaurang eller så men vi åt ju bara ute ändå så

Det var länge sedan jag dumpade någon tjej, har varit styrd i 26 år på torsdag, det ni

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 08:10 PM.