Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools

Search this Thread

Old Jun 24, 2012 | 05:04 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Btw, någon som har några goa tips angående europas "västkust"? Vi funderar på att bila en runda och ta kustvägen iår. Typ Töskland, Holland och ner till Calais kanske? Städer att lägga en natt eller två i eller något sådant?

Old Jun 24, 2012 | 05:34 PM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Någon har rekommendationer på hotell på Bali?

Old Jun 25, 2012 | 01:14 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Vilket jävla regn... Ska ju regna lika mycket som junis genomsnitt idag! Jag tror på det.

Old Jun 25, 2012 | 01:36 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Hoppas alla har haft en grym midsommar. det har jag haft!

En fråga, ni som varit i Barca, vart har ni bott? Vi vill bo vid stranden/hamnen den här gången. Jag har för mig du strebban bodde på nåt nice hotell förut? vart bodde du Ludas och även axman?
Jag bodde med familjen på Hotel Majestic på Passeig de Gracia. Var nästan gångavstånd till stranden men mer om man var hurtig Sjukt nice hotell med takterrass och pool. såg Sagrada Familia, OS-byn och stranden därifrån.

När ska du sticka ner?

Old Jun 25, 2012 | 10:06 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Sicket pissväder det har varit, om ni ursäktar språket Och tydligen ska det bli värre, en klass 1 varning är utfärdad, på med stövlarna alla!

Vi bodde mitt på den där gatan mitt i stan, som alla turisterna är på. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, inte heller vad hotellet heter. Men vi hade bara några minuters promenad ner till strand/hav! Ska du bo vid stranden tror jag att du kommer rätt så långt från stan!
La rambla kanske du menar? Där bodde jag också sist. Men jag bor hellre vid stranden, med schyssta klubbar, barer och restauranger nära. Om jag vill shoppa så kan jag hellre gå en bit in till stan. man kunde hamna i riktigt skumma kvarter nära La rambla om man skulle ut och röra på sig på kvällen.

Originally Posted by strebo
Jag bodde här; Photos La Republica, Barcelona Apartments och det var perfekt för vårat ändamål. Typ 5-10min gångväg till stranden MEN säg 25min till den "roliga delen av stranden. Är ju rätt stor strand mitt i Barcelona.

Det är ju dock loft/lägenhet så fanns ingen restaurang eller så men vi åt ju bara ute ändå så

Länken funkar inte yao!

Old Jun 25, 2012 | 10:08 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Jag bodde med familjen på Hotel Majestic på Passeig de Gracia. Var nästan gångavstånd till stranden men mer om man var hurtig Sjukt nice hotell med takterrass och pool. såg Sagrada Familia, OS-byn och stranden därifrån.

När ska du sticka ner?
Tack för tipset! ska kolla upp ikväll!

det blir nån gång i Juli, har inte bestämt än. Ska väl försöka boka i veckan.

Old Jun 25, 2012 | 10:10 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Adde du vill inte bo på mitt hotell. För oss var det perfekt eftersom det var billigt och låg MITT i stan, men standarden på rummen var 2-3 stjärnigt och utsikten obefintlig. Mittemot låg dock ett fint hotell som du kanske kan tänka dig: 5 star hotel in the center of Barcelona. Ohla Hotel | Official Website

Som sagt perfekt läge. Dock vet jag inget om priserna. Det är 5-stjärnigt så nog rätt dyrt, men antagligen billigare än Arts eller W som alla i din andra tråd tipsar om.

Old Jun 25, 2012 | 02:21 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Originally Posted by Ludas
Adde du vill inte bo på mitt hotell. För oss var det perfekt eftersom det var billigt och låg MITT i stan, men standarden på rummen var 2-3 stjärnigt och utsikten obefintlig. Mittemot låg dock ett fint hotell som du kanske kan tänka dig: 5 star hotel in the center of Barcelona. Ohla Hotel | Official Website

Som sagt perfekt läge. Dock vet jag inget om priserna. Det är 5-stjärnigt så nog rätt dyrt, men antagligen billigare än Arts eller W som alla i din andra tråd tipsar om.
man tackar! det där såg riktigt bra ut!

Jag såg förövrigt Jons R8 idag i sthlm. Sorry Jon men den ser lite konstig ut :S

Ta bort takboxen och vingen och det som jag tyckte såg konstigast ut. Fälgarna. Dom är alldeles för smala och sitter alldeles för långt in. han behöver djupare och bredare fälgar.

Men fixar man dessa grejer och folierar den vit eller nåt så är den galen!

Last edited by Sideways_swe; Jun 25, 2012 at 02:32 PM.
Old Jun 25, 2012 | 02:34 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
tog en bild.

Här ser man lite det jag menar med fälgarna

.

Old Jun 25, 2012 | 02:42 PM
jox's Avatar
jox
TEAMSPEED.COM
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Bilden verkade inte funka Adde; men jag såg att ADV.1 berättade om hans fälgar i någon tråd för ett tag sedan - de var tillverkade för hans Gallardo som tydligen har annat ET-mått, så det är därför de sitter så fult.

Men jag håller med. Hans andra bilar har alltid varit grymma men den där är faan inte snygg någonstans

All times are GMT -4. The time now is 09:31 PM.