Swedish Teamspeeder? Get in here!
Btw, någon som har några goa tips angående europas "västkust"? Vi funderar på att bila en runda och ta kustvägen iår. Typ Töskland, Holland och ner till Calais kanske? Städer att lägga en natt eller två i eller något sådant?
Sjukt nice hotell med takterrass och pool. såg Sagrada Familia, OS-byn och stranden därifrån. När ska du sticka ner?
Sicket pissväder det har varit, om ni ursäktar språket
Och tydligen ska det bli värre, en klass 1 varning är utfärdad, på med stövlarna alla!
Vi bodde mitt på den där gatan mitt i stan, som alla turisterna är på. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, inte heller vad hotellet heter. Men vi hade bara några minuters promenad ner till strand/hav! Ska du bo vid stranden tror jag att du kommer rätt så långt från stan!
Och tydligen ska det bli värre, en klass 1 varning är utfärdad, på med stövlarna alla!Vi bodde mitt på den där gatan mitt i stan, som alla turisterna är på. Kommer inte ihåg vad den heter just nu, inte heller vad hotellet heter. Men vi hade bara några minuters promenad ner till strand/hav! Ska du bo vid stranden tror jag att du kommer rätt så långt från stan!
Jag bodde här; Photos La Republica, Barcelona Apartments och det var perfekt för vårat ändamål. Typ 5-10min gångväg till stranden MEN säg 25min till den "roliga delen av stranden. Är ju rätt stor strand mitt i Barcelona.
Det är ju dock loft/lägenhet så fanns ingen restaurang eller så men vi åt ju bara ute ändå så

Det är ju dock loft/lägenhet så fanns ingen restaurang eller så men vi åt ju bara ute ändå så

det blir nån gång i Juli, har inte bestämt än. Ska väl försöka boka i veckan.
Adde du vill inte bo på mitt hotell. För oss var det perfekt eftersom det var billigt och låg MITT i stan, men standarden på rummen var 2-3 stjärnigt och utsikten obefintlig. Mittemot låg dock ett fint hotell som du kanske kan tänka dig: 5 star hotel in the center of Barcelona. Ohla Hotel | Official Website
Som sagt perfekt läge. Dock vet jag inget om priserna. Det är 5-stjärnigt så nog rätt dyrt, men antagligen billigare än Arts eller W som alla i din andra tråd tipsar om.
Som sagt perfekt läge. Dock vet jag inget om priserna. Det är 5-stjärnigt så nog rätt dyrt, men antagligen billigare än Arts eller W som alla i din andra tråd tipsar om.
Adde du vill inte bo på mitt hotell. För oss var det perfekt eftersom det var billigt och låg MITT i stan, men standarden på rummen var 2-3 stjärnigt och utsikten obefintlig. Mittemot låg dock ett fint hotell som du kanske kan tänka dig: 5 star hotel in the center of Barcelona. Ohla Hotel | Official Website
Jag såg förövrigt Jons R8 idag i sthlm. Sorry Jon men den ser lite konstig ut :S
Ta bort takboxen och vingen och det som jag tyckte såg konstigast ut. Fälgarna. Dom är alldeles för smala och sitter alldeles för långt in. han behöver djupare och bredare fälgar.
Men fixar man dessa grejer och folierar den vit eller nåt så är den galen!
Last edited by Sideways_swe; Jun 25, 2012 at 02:32 PM.
Bilden verkade inte funka Adde; men jag såg att ADV.1 berättade om hans fälgar i någon tråd för ett tag sedan - de var tillverkade för hans Gallardo som tydligen har annat ET-mått, så det är därför de sitter så fult.
Men jag håller med. Hans andra bilar har alltid varit grymma men den där är faan inte snygg någonstans
Men jag håller med. Hans andra bilar har alltid varit grymma men den där är faan inte snygg någonstans