When you click on links to various merchants on this site and make a purchase, this can result in this site earning a commission. Affiliate programs and affiliations include, but are not limited to, the eBay Partner Network.
Haha, vad ska det betyda då? Tycker de att deras bil är så schtekig så de ska ha en sån regplåt på?
Förresten Felix, har ni kommit hem till Sthlm än?
Kom hem igår runt 21 tror jag, bilen var i så jävla bra skicka att det inte är sant! Inte en skråma varken ut eller invändigt, kanske inte så konstigt när den bara gått 900 mil men ändå! Förra gången vi tog hem bil så tullade vi in den själva i Stockholm, men den här gången erbjöd Nordtrafik en tjänst där de kunde göra det åt oss, riktigt skönt att slippa jiddra med kvitton och den biten. Nu var det bara att hämta den på ett lager och sedan köra förbi Nordtrafik att betala en faktura på moms, tull, frakt etc (tror de hamnade på 140k) och sedan körde vi förbi länsförsäkringar för att skaffa en tillfällig trafikförsäkring som gäller en vecka och sedan köra upp.
Åh fan vad snygg den är!!! Gillar verkligen läppen där fram och den beige/bruna inredningen. Grattis till att allt gått bra och bilen kom hem i bra skick Farsan måste vara galet glad nu misstänker jag.
Haha tack ludas, ingen reg skylt, borttappat körkort, obesiktigad, endast trafikförsäkring är inte den bästa combon men var tvungen att ta ut den på en lunchtur haha!
Vad gillar du lådan då? PDK lådan är grym enligt mig!
Jag och några vänner har varit ute och kört hela dagen. Vi gled även ett varv inne i sthlm city. sen småvägar till norrtälje och tillbaka till Uppsala.