Swedish Teamspeeder? Get in here!
Vet inte hur insatt du är i Tarja men Conan var ju faktistk och hälsade på henne då han var i Finland just för att de ser så lika ut.
Gällande hennes bil så vetefan varför hon behövde den, hon skulle för min del kunna åka Volvo det skulle vara mera socialdemokratiskt.
Gällande hennes bil så vetefan varför hon behövde den, hon skulle för min del kunna åka Volvo det skulle vara mera socialdemokratiskt.
Stort grattis! De går bra nu.
Jävligt stabilt, blev chockad över att jag lackade ur så själv. BRUKAR bete mig väldigt sansat runt idioter. Efter lite genomgång visade det sig att vi betalat 170.000kr i onödan varje år på saker vi ej behöver. Det uppskattades inte att jag hittade detta för då framstod alla som efterblivna.
Grattis Erppa, partner låter ju alltid fett
Fan vad många snygga brudar, horor och fula gubbar det finns i denna stad. Dock kan jag inte klaga på 32 grader och sol!
Fan vad många snygga brudar, horor och fula gubbar det finns i denna stad. Dock kan jag inte klaga på 32 grader och sol!
Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:53 PM.
Usch vilken hemsk dag det var att vakna till idag... Hoppas dom lägger ner EM och skiter i att spela resten av matcherna. Så otroligt deprimerande att se på fotboll med det svenska fiaskot färskt i minnet...
Det låter nice!
Det låter nice!