Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21661  
Old 06-17-2012, 01:24 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Och vilken söndagstur dessutom! Själv sitter jag och kollar dokumentärer om cannabis och matar mig själv med en flottig pizza. Idag får man sona för gårdagens synder
 
  #21662  
Old 06-17-2012, 01:47 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Gött Sideways Är det en GT2 som du finåkte med?! Här i Gbg har det typ regnat hela dan...
 
  #21663  
Old 06-17-2012, 02:32 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Bronto
Gött Sideways Är det en GT2 som du finåkte med?! Här i Gbg har det typ regnat hela dan...
Den röda är en GT2 RS
 
  #21664  
Old 06-17-2012, 04:54 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad tråkigt att det blev så Strebo. Jag har precis kommit hem från ett skräpland själv men har haft det grymt! Allt är så sjukt jävla billigt där borta. Det började redan på flyget dit, Wizz Air, där två bärs och en rom-cola kostade 100kr.

Har många bra bilder men de passar sig inte riktigt här
 
  #21665  
Old 06-17-2012, 05:12 PM
MrofSweden's Avatar
Teamspeed Junior Member
Join Date: Jan 2012
Location: Linköping, Sweden
Posts: 82
MrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished roadMrofSweden is on a distinguished road
Några fler än jag som spenderade helgen på Stockholms stadion? #Summerburst
 
  #21666  
Old 06-17-2012, 05:13 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Låter som ganska standard östeuropeisk verksamhet
Det märktes i allt som gjordes att det var korruption bakom allt. Riktigt smutsigt men det fungerade trots allt helt okej för oss "turister". Skulle aldrig någonsin, oavsett lön, kunna jobba i ett sånt land under en längre tid. Fy fan ...

Originally Posted by Sideways_swe
haha fyfan. lägg upp lite bilder om du har, alltid kul varför hamna du på sjukhus?
Yes, alla som var med skulle synka sina bilder på en dropbox. Jag har ju som sagt inga bilder med tanke på att "securityn" på campen stal min mobil men lägger upp så fort jag fått från de andra. Vi var dock med i ett inslag i BBC innan englandsmatchen

Som tur väl var så var det inte jag som hamnade på sjukan utan en polare som skulle upp och pissa på natten. Han gick barfota 10-15m till skogen för att pissa och klev på en glasskärva som gjorde ett 10cm långt och 4-6cm djupt jack i foten. Han var dock så jävla packad så han gick och la sig igen och sov 3-4h så när vi andra vaknade på morgonen såg det ut som att någon hade styckat en jävla ko i hans tält. Ambulans, operation och 12h senare var han med på Englandsmatchen med gips(!?). Vi släppte han på akuten så fort vi kom hem. Inte hört något mer än att några senor var av men det hörde jag redan på Englandsmatchen (mobilen stulen som sagt och han åkte i "barnbilen" och jag i "vuxenbilen").

Originally Posted by Bronto
Låter typ som jag trodde Östeuropa skulle vara

En polare som bort i Ryssland har alltid snackat om Ukraina och Odessa. Ska tydligen finnas sjukt snygga tjejer där nere. Vad var sin uppfattning?
Brudarna vet verkligen hur man går i högklackat - och det är något jag går igång på. Dessvärre blev brudarna snyggare framåt kvällen och det kan ju alla räkna ut varför . . . yep, köpeflickor 90% av dem. Var inte på någon "Gentlemen's Club" men hörde att det inte var speciellt dyrt om man gillade sånt.

Originally Posted by Ludas
Fan vad tråkigt att det blev så Strebo. Jag har precis kommit hem från ett skräpland själv men har haft det grymt! Allt är så sjukt jävla billigt där borta. Det började redan på flyget dit, Wizz Air, där två bärs och en rom-cola kostade 100kr.

Har många bra bilder men de passar sig inte riktigt här
Äsch, tråkigt och tråkigt .... shit happens. Ska jag vara helt ärlig så är jag positivt överraskad av Kiev och dess invånare. Däremot var landet utanför kiev precis så dåligt som man hade läst. Vilket skitland rent ut sagt.... Men det visste vi ju när vi bestämde oss för att road trip'a så vafan . SKoj resa som fan vilket fall som! Många erfarenheter rikare och inte så mycket pengar fattigare = Bra resa

Andra goda nyheter är att det sägs att en polare köpt lägenhet i Alicante så den funderar jag på att inspektera senare i sommar
 
  #21667  
Old 06-18-2012, 02:35 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Som tur väl var så var det inte jag som hamnade på sjukan utan en polare som skulle upp och pissa på natten. Han gick barfota 10-15m till skogen för att pissa och klev på en glasskärva som gjorde ett 10cm långt och 4-6cm djupt jack i foten. Han var dock så jävla packad så han gick och la sig igen och sov 3-4h så när vi andra vaknade på morgonen såg det ut som att någon hade styckat en jävla ko i hans tält.
Hahahahaaaa, jag började just gapskratta

Jävligt våghalsigt att tälta mitt i stan i forna östblocket måste jag säga - det hade jag fan inte gjort. Jag hade legat och tänkt på Thomas Quick hela tiden, han högg ju sina offer med kniv genom tältet.
 
  #21668  
Old 06-18-2012, 03:18 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Hahahahaaaa, jag började just gapskratta

Jävligt våghalsigt att tälta mitt i stan i forna östblocket måste jag säga - det hade jag fan inte gjort. Jag hade legat och tänkt på Thomas Quick hela tiden, han högg ju sina offer med kniv genom tältet.
Har bestämt mig för att aldrig tälta fär att det suger stenhårt. I armen måste man tälta så jag har tältat färdigt för resten av mitt liv. Fanns det inga hotel man kunde ta in på?

Edit: såg just att tråkinesen skall köpa mikrovågsugn, kan någon av er förstöra tråden så man får skratta lite.
 

Last edited by Erppa; 06-18-2012 at 03:20 AM.
  #21669  
Old 06-18-2012, 05:14 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Rätt seriöst inlägg du bjöd på i microtråden, Ludas!
 
  #21670  
Old 06-18-2012, 05:19 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ett seriöst inlägg för en seriös tråd
 



All times are GMT -4. The time now is 12:42 PM.