Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #21141  
Old 05-22-2012, 10:09 AM
RickyZone's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Aug 2008
Posts: 217
RickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond repute
Hej Teamspeed!

Så där ja. Äntligen klar med gymnasiet. Final Exams avklarade förra veckan. Tanken slog mig - något fattas. Mitt liv känns närmast underligt. Från att varit avskärmad från fritid, träning, fest, intressen, m.m. i flera månader - har jag nu all tid i världen. Solen skiner, plus 20 grader, nyss hemkommen från grillkväll med bad, alkohol och poker. Om ett antal dagar väntar studenten, sedan inköp av bil, samt jobb! This is life!

Hoppas ni alla har det minst lika bra som jag!
 
  #21142  
Old 05-22-2012, 10:16 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Fan vad grymt Richard, stort grattis!

Så du ska inte börja plugga handels nu utan jobba först? Var isf och vilken bil ska du köpa?
 
  #21143  
Old 05-22-2012, 11:49 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Ferrari FF #3
 
Attached Images  

Last edited by SHH; 05-22-2012 at 11:50 AM.
  #21144  
Old 05-22-2012, 11:53 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by RickyZone
Hej Teamspeed!

Så där ja. Äntligen klar med gymnasiet. Final Exams avklarade förra veckan. Tanken slog mig - något fattas. Mitt liv känns närmast underligt. Från att varit avskärmad från fritid, träning, fest, intressen, m.m. i flera månader - har jag nu all tid i världen. Solen skiner, plus 20 grader, nyss hemkommen från grillkväll med bad, alkohol och poker. Om ett antal dagar väntar studenten, sedan inköp av bil, samt jobb! This is life!

Hoppas ni alla har det minst lika bra som jag!
Underbart ju! Ta tid på dig innan du börjar plugga igen så att du verkligen vet vad du vill... Jag börjar redan tröttna och jag hade ändå två år av jobb om jag inte är ute och cyklar
 
  #21145  
Old 05-22-2012, 12:01 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by RickyZone
Hej Teamspeed!

Så där ja. Äntligen klar med gymnasiet. Final Exams avklarade förra veckan. Tanken slog mig - något fattas. Mitt liv känns närmast underligt. Från att varit avskärmad från fritid, träning, fest, intressen, m.m. i flera månader - har jag nu all tid i världen. Solen skiner, plus 20 grader, nyss hemkommen från grillkväll med bad, alkohol och poker. Om ett antal dagar väntar studenten, sedan inköp av bil, samt jobb! This is life!

Hoppas ni alla har det minst lika bra som jag!
Låter inte helt fel. Stort grattis!
 
  #21146  
Old 05-22-2012, 02:42 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Hampelina postade några bilder på den här tidigare i tråden
Autoropa - Till Salu: 599 GTO Limited Edition
 
  #21147  
Old 05-22-2012, 02:47 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Har du slått till?
 
  #21148  
Old 05-22-2012, 02:55 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Har du slått till?
Ska bara skrapa hem lite pengar på triss eller råna farsan först, så nej inte för tillfället..
 
  #21149  
Old 05-22-2012, 02:58 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Förlåt, jag menade inte att vara elak på något sätt, jag förstod bara inte din syftning!
 
  #21150  
Old 05-22-2012, 03:05 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Axman
Förlåt, jag menade inte att vara elak på något sätt, jag förstod bara inte din syftning!
Tänkte bara dela med mig av en, i min mening, sjukt läcker skapelse då det finns rätt många fler/detaljerade bilder där än det Hampelina postade tidigare.
 



All times are GMT -4. The time now is 12:47 PM.