Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #11141  
Old 03-15-2011, 07:17 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Kör inte industrier stämpelklocka med? Eller nu kanske vi pratade statligt och stämpelklocka?
Jag fick köra stämpelklocka när jag sommarjobbade på AstraTech förra året. Rätt tjatigt men det är väl lätt att hålla koll på alla. Vissa var ju inga raketingenjörer så regler hjälper ju
 
  #11142  
Old 03-15-2011, 07:20 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Det är mer skrapmärken, så lär inte gå att lösa med hammare

Nån polsk zigenare (gissningsvis) har dessutom backat in i min passagerardörr så jag har en lång jävla buckla/repa ås jag måste hitta en bra plåtverkstad också. Känns som det är lika bra att försöka fixa såna småskavanker tills man ska sälja bilen.
Sjukt trist David! Jäkla fult när folk repar eller krockar och bara drar utan att lämna en lapp eller nåt. Självrisken är ju ingen vidare =/

Mm tror att det är värt att fixa såna synliga grejer till försäljningen. Känns som att det betyder rätt mycket. Har du några nya planer på bil eller blir det jobb ett tag först?
 
  #11143  
Old 03-15-2011, 07:21 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Jo precis..bortsett från förra året så jobbade jag väldigt mycket på industri på sommaren och då var det den gamla stämpelklockan som gällde .
 
  #11144  
Old 03-15-2011, 09:41 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Asså fan vad kul jag kan ha åt östgötsk dialekt. Iom att jag pluggade i Linköping har jag hört det ganska mycket. Det finns verkligen ingen annan dialekt som gör att man låter so ointelligent och trög som östgötska.

http://www.youtube.com/watch?v=uzgm9cGuzL4
 
  #11145  
Old 03-15-2011, 10:07 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Helt jävla otroligt, vinchen paj på bärgaren! Den här jävla kukbilen är cursed


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  #11146  
Old 03-15-2011, 10:40 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Jag ger fan upp nu, jag pallar inte mer. Assistancekåren får hämta den i morgon och köra den till verkstaden istället så jag slipper se den. Så fort de fått igång skiten så ska den bara bort. Vill inte ha den.
 
  #11147  
Old 03-15-2011, 10:44 AM
fredej's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Nov 2008
Location: Gothenburg
Posts: 408
fredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant futurefredej has a brilliant future
naa, ge inte upp än... Bilen är bara lite arg på dig för att du lämnade den ute i en stor snödriva under hela vintern.
 
  #11148  
Old 03-15-2011, 10:49 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jox inte deppa!!! Det är en fet 993 Turbo, klart den ska köras i sommar.
Den som väntar på nåt gott.
 
  #11149  
Old 03-15-2011, 11:21 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Tack bois. Blir bara så jäääävla trött .... Det är som att varenda grej som har något med bilen att göra är bara otur, går åt skogen och gör en besviken . . . Det kan inte vara normalt!
 
  #11150  
Old 03-15-2011, 11:27 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ibland så blir bara allting fel med vissa grejer. Men jag hoppas att du kommer ändra dig när den är färdigfixad senare. Den måste ju låta rätt gott och gå nåt så in i den med en sån konfiguration
 



All times are GMT -4. The time now is 03:51 AM.