Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20811  
Old 05-15-2012, 10:43 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Är det nån här som är pollenallergiker?
Jag har för första gången i mitt liv fått det i år. fy helvete säger jag bara... som en bonus av allt kliande i ögonen dom senaste veckorna har jag nu åkt på ögoninfektion och en sönderkliad hornhinna. ser ut som jag gått en rond med Tyson när han va på topp.
 
  #20812  
Old 05-15-2012, 10:58 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
^^ Var kom Pappa in i bilden?
Jaja, det blev totalflopp med autocorrect där Menade ju paja i det fallet!
 
  #20813  
Old 05-15-2012, 11:00 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Sideways_swe
Är det nån här som är pollenallergiker?
Jag har för första gången i mitt liv fått det i år. fy helvete säger jag bara... som en bonus av allt kliande i ögonen dom senaste veckorna har jag nu åkt på ögoninfektion och en sönderkliad hornhinna. ser ut som jag gått en rond med Tyson när han va på topp.
Yes, försommaren är den absolut värsta tiden för mig. Har inte gått längre än snuva och nysningar för mig men jag vet hur det känns! Använder du någon typ av medicin eller du rider ut i stormen utan försvar?
 
  #20814  
Old 05-15-2012, 11:00 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
Är det nån här som är pollenallergiker?
Jag har för första gången i mitt liv fått det i år. fy helvete säger jag bara... som en bonus av allt kliande i ögonen dom senaste veckorna har jag nu åkt på ögoninfektion och en sönderkliad hornhinna. ser ut som jag gått en rond med Tyson när han va på topp.
Jag med tyvärr... Är så jävla jobbigt för jag blir nästan förkyld och tappar massor av energi. Sen kliar det en del i ögonen och näsan rinner. I år tror jag att det var rekordmycket med björk ute så det är väl det som du reagerar på.

Rätt värdelöst med pollenallergi. Fattar inte varför jag fått det. för har ändå växt upp ute på landet och alltid varit ute som liten.
 
  #20815  
Old 05-15-2012, 11:05 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Det där var något av det värsta jag sett. GTO'n måste haft minst 250 blås genom korsningen.
Shiiiiit jaa vilken smäll. När jag såg den andra videon blev jag rätt skraj ändå. Vilket sjukt flyt de hade i taxin som filmade!
 
  #20816  
Old 05-15-2012, 11:18 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Yes, försommaren är den absolut värsta tiden för mig. Har inte gått längre än snuva och nysningar för mig men jag vet hur det känns! Använder du någon typ av medicin eller du rider ut i stormen utan försvar?
har fått medicin nu. går inte annars. jag fattade liksom inte vad felet var först då jag aldrig varit allergisk mot nånting förut.

Originally Posted by Bronto

Rätt värdelöst med pollenallergi. Fattar inte varför jag fått det. för har ändå växt upp ute på landet och alltid varit ute som liten.
samma här, aldrig känt nåt förut.
 
  #20817  
Old 05-15-2012, 11:39 AM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by Sideways_swe
har fått medicin nu. går inte annars. jag fattade liksom inte vad felet var först då jag aldrig varit allergisk mot nånting förut.
Bra det i alla fall! Har testat ett par olika sorter då jag blev helt lamslagen av vissa. Det gäller att hitta en som passar
 
  #20818  
Old 05-15-2012, 11:50 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Bra det i alla fall! Har testat ett par olika sorter då jag blev helt lamslagen av vissa. Det gäller att hitta en som passar
Jo jag har hört det, får se hur jag mår imorn.
 
  #20819  
Old 05-15-2012, 12:06 PM
Hampelina_92's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Feb 2011
Posts: 256
Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Hampelina_92 You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Var ute på Autoropa en sväng i eftermiddags, många trevliga bilar inne (och en speciell 458a, fulare i verkligheten än på bild till och med!), 3 st FF, en 599a 60 F1 Final Edition och en GTO till salu!
 
Attached Images       
  #20820  
Old 05-15-2012, 12:09 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Helt sjukt att de har sådana bilar inne, har svårt att se hur det kan gå runt med en jättelokal i lilla landet lagom! Uppenbarligen finns det tillräckligt med krösusar i il sporco sud för att sätta lite fart på ekonomin Jag hyllar det oavsett
 



All times are GMT -4. The time now is 10:58 PM.