Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20181  
Old 03-27-2012, 06:38 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Kelderek
Visst är den vacker!

Men... en fråga dyker upp direkt i skallen:
När jag varje dag skall köra in och ut ur garaget hemma och på jobbet måste jag spänna loss sexpunktsbältet för att nå ut genom rutan och dra nyckelkortet i kortläsaren... Kommer att göra mig galen!

Sexpunktsbälte ser fräckt ut på bild, men för vardagsbruk är det värdelöst...
Sexpunktsbälte hade varit det minsta bekymret för mig om jag haft en 430 Scud som vardagsåk

SHH, har du inte sett några fler roliga bilar på sista tiden?

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 
  #20182  
Old 03-27-2012, 07:00 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
En bil måste ha vanligt bälte för att vara godkänd i sverige. Enbart ett sexpunktsbälte är inte godkänt. Så det brukar till 99% finnas både och. Jag använder mitt sexpunkts bara när jag kör bana eller vill känna mig extra rejsig när jag kör småvägar
 
  #20183  
Old 03-27-2012, 07:04 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
SHH, lite bilbilder från i söndags
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:54 PM.
  #20184  
Old 03-27-2012, 07:23 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Ludas
SHH, lite bilbilder från i söndags
Jag antar att du är tisdags-yr och menade mig
En AM, man får ju nästan gåshud så läckra är dom, har du fler bilder på den och Scagliettin?
 
  #20185  
Old 03-27-2012, 07:26 AM
Erppa's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: Apr 2011
Posts: 413
Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!Erppa You are a Teamspeed member that Rocks and Rolls!
Originally Posted by jox
Jepp. Är sidorna CF även när de är lackade tro?

Gissar att det bara blir sånt pris per automatik om de inte fyller i nåt. De har ett par andra bilar för samma pris också.



Haha, ja den vore riktigt skön och förmodligen också pålitlig att dejly drajva! Undra vad vinterdäck kostar i den bakdimensionen
Och undra vad den där hade kostat om den varit äkta . . .
Du behöver väl inte enligt lag vinterdäck på en så gammal bil. Bara att köpa den.
 
  #20186  
Old 03-27-2012, 08:08 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Jag antar att du är tisdags-yr och menade mig
En AM, man får ju nästan gåshud så läckra är dom, har du fler bilder på den och Scagliettin?
Ja sorry klart jag menade dig. Nej tog inga fler bilder eftersom jag var upptagen med att äta min dubbelkorv i fransk baguette från korvmojen på Östermalmstorg. Scagliettin står för övrigt typ alltid där, har sett den säkert 20 gånger. DBSen är ju mycket coolare men kunde inte ta några bra bilder för att en vit skåpbil stod parkerad precis framför.
 
  #20187  
Old 03-27-2012, 08:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Erppa
Du behöver väl inte enligt lag vinterdäck på en så gammal bil. Bara att köpa den.
Just ja, det hade jag glömt!! Då är det bara att köpa då

Originally Posted by Ludas
jag var upptagen med att äta min dubbelkorv i fransk baguette
[insert bögskämt här]
 
  #20188  
Old 03-27-2012, 09:52 AM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by strebo
Kelderek - Du får väl skaffa en garageöppnare. Chefen går säkert med på att bygga om systemet på jobbet om du bjuder han på en åktur då och då. Välmotiverad kostnad
Där har vi lösningen, man tackar!
 
  #20189  
Old 03-27-2012, 06:21 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Ludas
SHH, lite bilbilder från i söndags
Härligt att du hänger på trenden med lite Stockholmsspotting Ludas! Vi kanske skulle ta en tur tillsammans? Har hört mycket gott om korven på Nybrogatan.

Jag åkte hem till mina hemtrakter i söndags morse och där jag är nu finns inte bilar av samma klass.

Scagliettin har jag sett tidigare; visst har den schweiziska plåtar? Den där Morgan Aero Supersport såg jag tävlandes mot en Fiat 500 Abarth på Strandvägen nyligen.




Någon som vet vad det här är för Maserati?

 

Last edited by SHH; 03-27-2012 at 07:00 PM.
  #20190  
Old 03-27-2012, 06:31 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Av någon anledning gillar jag den här bilden Bra timing.



911 Turbo


Grymt snygg Virage


Men det jag egentligen gillar mest

En riktigt avancerad Vacheron Constantin:
 

Last edited by SHH; 03-27-2012 at 06:42 PM.



All times are GMT -4. The time now is 07:51 PM.