Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #20171  
Old 03-27-2012, 03:42 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Den interiören skulle jag vilja göra secksytime med! Och ja, priset måste vara felskrivet.
 
  #20172  
Old 03-27-2012, 03:45 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
  #20173  
Old 03-27-2012, 03:56 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
håller med. hade möjligtvis sett bättre ut med mörka hjul för att matcha sidorna, men lackat är helt klart snyggast. Men priset? måste ju vara felskrivet
Jepp. Är sidorna CF även när de är lackade tro?

Gissar att det bara blir sånt pris per automatik om de inte fyller i nåt. De har ett par andra bilar för samma pris också.

Haha, ja den vore riktigt skön och förmodligen också pålitlig att dejly drajva! Undra vad vinterdäck kostar i den bakdimensionen
Och undra vad den där hade kostat om den varit äkta . . .
 
  #20174  
Old 03-27-2012, 04:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Konstigt. Jag reflekterade över "kostar dom inte mer" men verkar inte som att jag läste annonsen ... Och, vilka datum sa vi?!
 
  #20175  
Old 03-27-2012, 04:09 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Men för fan Du är ju värre än mig med datum. 4-5 maj.
 
  #20176  
Old 03-27-2012, 04:23 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Haha, bra. Spikat (för åttonde gången!)!
 
  #20177  
Old 03-27-2012, 04:26 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
Coolt med en sprillans ny Scud och i den färgkombon. snygg!
Men priset kan ju omöjligt stämma?

Autoropa - Ferrari - Maserati - Land Rover - Range Rover - Bentley
Grymt läcker färgcombo, helt enligt min smak. Första gången jag såg några bilder på den där var från Narvavägen 2009 någon gång. Nästa kriminellt att den bara rullat 10 mil på 3 år..

Den här Scuden är också himmla läcker
Ferrari 430 Scuderia F1 - Byt Bil!
 
  #20178  
Old 03-27-2012, 04:46 AM
Kelderek's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Feb 2012
Posts: 124
Kelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura aboutKelderek has a spectacular aura about
Originally Posted by Blackout
Den här Scuden är också himmla läcker
Ferrari 430 Scuderia F1 - Byt Bil!
Visst är den vacker!

Men... en fråga dyker upp direkt i skallen:
När jag varje dag skall köra in och ut ur garaget hemma och på jobbet måste jag spänna loss sexpunktsbältet för att nå ut genom rutan och dra nyckelkortet i kortläsaren... Kommer att göra mig galen!

Sexpunktsbälte ser fräckt ut på bild, men för vardagsbruk är det värdelöst...
 
  #20179  
Old 03-27-2012, 04:54 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Kelderek - Du får väl skaffa en garageöppnare. Chefen går säkert med på att bygga om systemet på jobbet om du bjuder han på en åktur då och då. Välmotiverad kostnad
 
  #20180  
Old 03-27-2012, 04:55 AM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Kelderek
Visst är den vacker!

Men... en fråga dyker upp direkt i skallen:
När jag varje dag skall köra in och ut ur garaget hemma och på jobbet måste jag spänna loss sexpunktsbältet för att nå ut genom rutan och dra nyckelkortet i kortläsaren... Kommer att göra mig galen!

Sexpunktsbälte ser fräckt ut på bild, men för vardagsbruk är det värdelöst...
Lätt fixat; bygg en teleskoparm!
 



All times are GMT -4. The time now is 01:46 PM.