Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19921  
Old 03-03-2012, 10:58 AM
Felix's Avatar
Teamspeed Rookie
Join Date: Feb 2011
Location: Sweden
Posts: 23
Felix is an unknown quantity at this point
Originally Posted by SHH
Nix, bilarna var övergivna. Den gula var Ryss-reggad och den svarta hade "BADBULL" på reggskylten så jag vet inte om jag hade vågat närma mig ägarna i vilket fall.

Några fler:

http://i257.photobucket.com/albums/h...m/62647759.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/h...m/e87bdb01.jpg
http://i257.photobucket.com/albums/h...m/d59bfb22.jpg

Det står lite mer om dom här 1300 hp UGR Gallardo – Jon Olsson - Official homepage and blog
 
  #19922  
Old 03-03-2012, 11:25 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Kul med flera gunners fans. Brukar ju annars bara va massa chelski/united/city fans. Känns som vi är lite på gång nu igen efter ett ganska trögt dec/jan.

Jag vet inte så mkt om den gula gallardon. Läste någonstans att det var en svensk ägare, har dock ingen mer info.

Den svarta gallardon finns det ju lite mer i info om. Tror jag länkat den här videon innan, men den är iaf rwd konverterad med 1000hk på bakhjulen. Trevlig video:
http://www.youtube.com/watch?v=awdTLY7NsSo
En annan film
http://www.youtube.com/watch?v=pLfWJ9jKUkY

Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
 

Last edited by Blackout; 03-03-2012 at 12:38 PM.
  #19923  
Old 03-03-2012, 12:43 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Shit Zlatan alltså, hattrick!!! Fan vilken fotbollsvecka det varit. Först Arsenals vändning mot Spurs förra helgen, sedan knullade Sverige sönder Kroatien, idag vann Arsenal igen och nu gör Zlatan 3 mål i Italien. Underbart!!!
 
  #19924  
Old 03-03-2012, 01:08 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Är ni sportfånar hela högen?! Det är ju en sak att idrotta själv (det är ju jävligt roligt) men att sitta och titta när några andra spelar känns för mig ganska meningslöst :P
 
  #19925  
Old 03-03-2012, 01:19 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Du låter precis som Jox...
 
  #19926  
Old 03-03-2012, 01:26 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Great minds think alike?
 
  #19927  
Old 03-03-2012, 01:38 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Du låter precis som Jox...
Förutom att Jox inte idrottar själv
 
  #19928  
Old 03-03-2012, 02:25 PM
N.M.O's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Sweden
Posts: 525
N.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud ofN.M.O has much to be proud of
Originally Posted by strebo
Förutom att Jox inte idrottar själv
 
  #19929  
Old 03-03-2012, 09:02 PM
RickyZone's Avatar
Teamspeed Member
Join Date: Aug 2008
Posts: 217
RickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond reputeRickyZone has a reputation beyond repute
Ett litet nattinlägg..

Någon som har importerat bil från Italien? Söker erfarenheter! Efter att läst reportage i AMS blev jag ytterst nyfiken. Finns rejäla summor att spara. Just nu lutar det åt att jag och min far åker ner första veckan i juni (efter studenten) och plockar hem en bil. 2003/2004 986 Boxster S, alternativt Z4 3.0. Tips på hur jag bör gå tillväga? Vad krävs? PPI på auktoriserad verkstad, tillfällig försäkring, inregistrering, m.m.? Tack på förhand boys :-)
 
  #19930  
Old 03-03-2012, 09:57 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by N.M.O
Fredrik, inte illa! Har du plockat ut M3an ännu? Är i Hbg denna helgen och har sett att sommarbilarna börjar titta fram lite försiktigt
Inte än, men det är lockande!!
 



All times are GMT -4. The time now is 03:42 AM.