Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #19021  
Old 01-09-2012, 12:58 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Låter som ni haft kul strebo! Skönt att din polare inte gjorde illa sig mer iaf. Men vafan var det för fel på kärringen??

När det gäller ärr (har själv ett fett ärr på armen efter att jag brottade ner 2 grizzlybjörnar i Canada när jag skulle rädda 2 blondinder från att bli uppätna) så måste det gå ett år efter olyckan och att ärret då fortfarande ska vara synligt och permanent.
 

Last edited by Sideways_swe; 01-09-2012 at 12:59 PM.
  #19022  
Old 01-09-2012, 01:05 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Aha okaj, tack Adde. Ang. Kärringen, jag har fan ingen aning om jag ska vara helt uppriktig. Det tråkiga är väl att det tyvärr gjorde att jag inte kunde slappna av och/eller lita på någon asiat under hela resan.... typ.

Pratade precis med polarn skulle kolla med två polare som jobbar på försäkringsbolag och se vad dom hade att säga om det. Jag vet att vi filmade polarn och hans kläder när han kom hem från sjukan på natten, vi var ju typ tvugna att retas åt hans röntgenbilder där örat såg ut som den klassiska homer simpsons hjärnan ... . Tror dock inte vi fick några bilder på natten. Tänkte som en före/efter jämförelse.

Edit: Tack för att du räddade blondinerna btw, dom var evigt tacksamma sa dom
 
  #19023  
Old 01-09-2012, 01:06 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Även om det är så att ärret måste vara två år gammalt så tror jag det kan vara en bra idé att dokumentera skadan nu med bilder osv och även kontakta försäkringsbolaget och informera om skadan. Sedan kan han vänta i två år och höra av sig igen, då kan försäkringsbolaget iaf inte tjafsa om att skadan är nyare eller nåt sånt skit.
 
  #19024  
Old 01-09-2012, 02:59 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by MrV
Lågkonjuktur, ägaren gick ner sig från en E92 :>
Nu ska vi inte vara såna

Snell hest-saken dök ju upp på samma tid som jag och Strebban hängde på irc och spelade quake.
Jag är för övrigt totalt jävla kukdöd efter träningen och imorgon blir det bara hårdare.
 

Last edited by Dave S; 01-09-2012 at 03:03 PM.
  #19025  
Old 01-09-2012, 03:54 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Haha ja jag såg att snel hest sidan senast uppdaterades 2005... Men den är ju såklart tidlös i sin humor.
Vem av er var bäst på quake då? Vi borde ju LANa quake eller CS nån gång bara för skojs skull med skype eller nåt så vi kan snacka skit samtidigt... Eller så köper jag bara en facking Xbox, några av er lirar väl typ COD eller?
 
  #19026  
Old 01-09-2012, 03:58 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag lirar Cod eller lirade. Jag har inte spelat ett skit på några månader nu. Skaffa dig ett xbox så kan vi lira lite. Jox har ett också för den delen.
Vad sa vi om Kbh-träff förresten?
 
  #19027  
Old 01-09-2012, 06:59 PM
MrV's Avatar
MrV
MrV is offline
Teamspeed Member
Join Date: Dec 2011
Location: Nueva el'stockholmo
Posts: 191
MrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enoughMrV will become famous soon enough
Originally Posted by Dave S
Nu ska vi inte vara såna

Snell hest-saken dök ju upp på samma tid som jag och Strebban hängde på irc och spelade quake.
Jag är för övrigt totalt jävla kukdöd efter träningen och imorgon blir det bara hårdare.
Oki doki
skönt att se folk träna, för en annan så blir det mest utegym(viking) pga tids/intressebrist.

OT: Quake Arena ftw!! tar er alla lätt!!
 
  #19028  
Old 01-10-2012, 01:36 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Välkommen hem Strebo!
 
  #19029  
Old 01-10-2012, 03:07 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Haha ja jag såg att snel hest sidan senast uppdaterades 2005... Men den är ju såklart tidlös i sin humor.
Vem av er var bäst på quake då? Vi borde ju LANa quake eller CS nån gång bara för skojs skull med skype eller nåt så vi kan snacka skit samtidigt... Eller så köper jag bara en facking Xbox, några av er lirar väl typ COD eller?
Jag har aldrig varit något QW-fan. Aldrig spelat mer än typ 30-40min sammanlagt kanske. Polarn var en av de bästa i världen så var inte så skoj att spela med honom

Originally Posted by Dave S
Jag lirar Cod eller lirade. Jag har inte spelat ett skit på några månader nu. Skaffa dig ett xbox så kan vi lira lite. Jox har ett också för den delen.
Vad sa vi om Kbh-träff förresten?
Det spikades väl ett preliminärt datum om kbh va?

Originally Posted by MrV
Oki doki
skönt att se folk träna, för en annan så blir det mest utegym(viking) pga tids/intressebrist.

OT: Quake Arena ftw!! tar er alla lätt!!
Det betvivlar jag inte alls

Originally Posted by Axman
Välkommen hem Strebo!
Tackar Fredde! Skönt att vara hemma igen faktiskt.
 
  #19030  
Old 01-10-2012, 05:46 AM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Jpcourts garage är ju... ja ganska sjukt. Känns som att han köper en ny superbil varje vecka. Nu senast nya mclaren och aventador.
 



All times are GMT -4. The time now is 09:58 AM.