Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18261  
Old 11-28-2011, 01:41 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Jädra 08, sluta klaga på Jocke för att han har sunt förnuft
 
  #18262  
Old 11-28-2011, 02:51 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Tänder är riktigt jobbigt ändå när det går fel. Den smärtan är liksom som en helt annan smärta i kroppen Försöker köra tandtråd och allt det där så ofta jag kan för brorsan och pappa har fått genomgå rotfyllning och det låter inte helt ball. David har säkert varit med om en patient som genomgått det!

Hajar inte hur människokroppens utveckling gått så långsamt att man måste ta hand om tänderna flera gånger om dagen ändå. Hade varit väldigt trevligt om evolutionen kunde släppa Tänder 2.0 snart
 
  #18263  
Old 11-28-2011, 03:20 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jo, men så länge det bara är tänderna som halkat efter i vår evolution kan vi ju skatta oss lyckliga.

Tänk dig folket i U-äss-a som fortfarande väntar på att hjärnan ska komma ikapp efter stenåldern.
 
  #18264  
Old 11-28-2011, 03:24 PM
SHH's Avatar
SHH
SHH is offline
Teamspeed Senior Member
Join Date: Oct 2011
Posts: 439
SHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the roughSHH is a jewel in the rough
Originally Posted by Bronto
Tänder är riktigt jobbigt ändå när det går fel. Den smärtan är liksom som en helt annan smärta i kroppen Försöker köra tandtråd och allt det där så ofta jag kan för brorsan och pappa har fått genomgå rotfyllning och det låter inte helt ball. David har säkert varit med om en patient som genomgått det!

Hajar inte hur människokroppens utveckling gått så långsamt att man måste ta hand om tänderna flera gånger om dagen ändå. Hade varit väldigt trevligt om evolutionen kunde släppa Tänder 2.0 snart
Intressant diskussion. Jag har aldrig haft hål i tänder men däremot andra problem. Hade en tand som växte fram bakom de andra och fick därför ha tandställning i tre år. Kom till första dagen i gymnasiet med tandställning... Ingen höjdare. Blev av med den precis innan studenten. Mina tänder tjafsade och jag fick både sandpappra och fila mellan tänderna för att få bort emalj.

Tack och lov var allt gratis och nu har jag raka och fina tänder.

Nu håller däremot mina visdomständer på att titta fram och de gör så jääävla ont. Kan knappt äta.

Man kanske skulle bli tandläkare? Känns som en ganska konjunkturokänslig business.
 
  #18265  
Old 11-28-2011, 03:28 PM
Sideways_swe's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,654
Sideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond reputeSideways_swe has a reputation beyond repute
Har ni sett den här snubben?

Han säger sig ha kommit på nån väldigt stor hemlighet angående pyramiderna i egypten. Får han inte 5miljoner dollar inom 19dagar så kommer han släppa hela filmen. Även om jag tror det är en hoax så kan jag inte låta bli att bli jävligt nyfiken. Man har ju sett ancient aliesn dokumentären

You have 30 days to pay me $5,000,000... - YouTube

now-i-know.com
 
  #18266  
Old 11-28-2011, 03:31 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Tänder är riktigt jobbigt ändå när det går fel. Den smärtan är liksom som en helt annan smärta i kroppen Försöker köra tandtråd och allt det där så ofta jag kan för brorsan och pappa har fått genomgå rotfyllning och det låter inte helt ball. David har säkert varit med om en patient som genomgått det!

Hajar inte hur människokroppens utveckling gått så långsamt att man måste ta hand om tänderna flera gånger om dagen ändå. Hade varit väldigt trevligt om evolutionen kunde släppa Tänder 2.0 snart
Hahaha, ja, det vore fan på tiden

Originally Posted by Ludas
Jo, men så länge det bara är tänderna som halkat efter i vår evolution kan vi ju skatta oss lyckliga.

Tänk dig folket i U-äss-a som fortfarande väntar på att hjärnan ska komma ikapp efter stenåldern.
Haha, också en bra poäng.

Jag brukar fan inte klaga men tror att träning, jobb, plugg och tv-spel gjort att min armbåge stämplat ut(jobbar mycket med siffror så högerhanden går varm på numpad´en). Min armbåge har börjat värka så kan inte göra något av de tre på någon dag.... kan ju ffs bara ligga i soffan och glo på tv. Skittrist!
 

Last edited by strebo; 11-28-2011 at 03:32 PM.
  #18267  
Old 11-28-2011, 03:34 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^ inte för att vara oförskämd, eller så börjar jag bli gammal men brukar man inte få visdomständerna tidigare?

Oavsett vad, jag har inte haft den bästa tandkulturen, hade också en skräcktandläkare när jag var liten som inte gjorde det bättre. Men så för en 20 år sen slutade jag dricka the med socker och började med kaffe utan socker, och fick tag i en kanon tandläkare, det gjorde susen, har nog inte haft något hål sen dess!

Min fru som inte har haft några hål alls, har fått ta ut alla sina visdomständer för 15 år sen, tandläkaren gjorde det med mejslar

Men jag som har haft hål har alla mina kvar - är inte det konstigt!
 
  #18268  
Old 11-28-2011, 03:44 PM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Jag har tagit ut alla mina visdomständer. Gjorde det i två omgångar, först höger och sedan vänster sida. Jag fick en lustgasmask över munnen och näsan och ungefär där försvinner mitt minne. Det är en jävligt soft känsla att vara på lustgas, man sover inte riktigt men man är inte vaken heller. Sedan känns 30 minuter ungefär som 20 sekunder. One hell of a drug med andra ord.
Det jobbigaste var att han en sjukt svullen grön-gul färgad kind i två dagar efter operationen men annars inte så himla farligt egentligen.
 
  #18269  
Old 11-28-2011, 03:45 PM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Originally Posted by Sideways_swe
Har ni sett den här snubben?

Han säger sig ha kommit på nån väldigt stor hemlighet angående pyramiderna i egypten. Får han inte 5miljoner dollar inom 19dagar så kommer han släppa hela filmen. Även om jag tror det är en hoax så kan jag inte låta bli att bli jävligt nyfiken. Man har ju sett ancient aliesn dokumentären

You have 30 days to pay me $5,000,000... - YouTube

now-i-know.com
Till att börja med, vem skulle vara intresserad att ge honom pengarna och varför? Finner ingen logik what so ever i det hela.
Och om det nu är någon som är så hemligt, vad skulle det kunna vara?
En gigantisk strippklubb i "källaren"?
Det spökar i pyramiden?
Det bor ufon i pyramiderna?


Ser med spänning fram emot att få se detta skämt!
 
  #18270  
Old 11-28-2011, 03:55 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Blackout
Till att börja med, vem skulle vara intresserad att ge honom pengarna och varför? Finner ingen logik what so ever i det hela.
Och om det nu är någon som är så hemligt, vad skulle det kunna vara?
En gigantisk strippklubb i "källaren"?
Det spökar i pyramiden?
Det bor ufon i pyramiderna?


Ser med spänning fram emot att få se detta skämt!
Ja, alltså.... jag börjar tänka PR-trick för en ny film eller nåt? Han specifierar ju inte så mycket vem som ska pröjsa eller vad det är han vet?
 



All times are GMT -4. The time now is 01:44 PM.