Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18251  
Old 11-28-2011, 06:14 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Du missar ju hela poängen Jocke. Problemet är inte att Söderleden har varit stängd. Problemet är att du bor söder om stan. Flytta in till innerstan så kan ghetto-förorterna hålla på och bygga bäst de vill.
Har sagt det förut...
 
  #18252  
Old 11-28-2011, 07:10 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Ja man undrar ju vad mer det krävs innan Jox fattar.
700 kronor extra i taxikostnad varenda gång du ska ta två öl eller fler på stan eller hos någon vän som inte bor inom gångavstånd. 2 timmars kö om dagen i ett halvår för en jävla tunnel som byggs om. 1,5 timmar till Arlanda istället för 40 minuter. Listan fortsätter...

Jox, kom in matchen.
 
  #18253  
Old 11-28-2011, 07:37 AM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Jox dags för dig att kliva upp ett snäpp, det här är fan billigt för vad man får.

Ferrari 599 GTB V12 6.0 F1 as Limousine in Monaco
 
  #18254  
Old 11-28-2011, 07:44 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Ja, ni ser! Ni argumenterar ju mot er själva - jag köper ju mycket hellre den där än en övernattningslägenhet i innerstan

Perverst snygg färg för övrigt. Om ett par år så kanske!
 
  #18255  
Old 11-28-2011, 08:27 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Ja, ni ser! Ni argumenterar ju mot er själva - jag köper ju mycket hellre den där än en övernattningslägenhet i innerstan

Perverst snygg färg för övrigt. Om ett par år så kanske!
Mycket närmare Småland med, det gillar jox!
 
  #18256  
Old 11-28-2011, 09:02 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
^^ Och där föll avgörandet. Nu kan ju inte ens Jox försvara att bo söder om stan längre. In mot stan!
 
  #18257  
Old 11-28-2011, 09:50 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
På temat tänder ....
Gahhh, jag har en tand som försöker mörda mig genom att spränga huvudet.

Fan vad jag hatar tänder, snacka om helt idiotiska kroppsdelar. En sjukförsäkring inte ens täcker dem för de är så oförutsägbart värdelösa. Helt plötsligt får man bara en inflammation i en av dem och så kostar det fem tusen och ger dig olidlig värk i tre dagar. Oftast i en tand som inte fyller någon funktion över huvudtaget, typ en visdomstand. Du blir alltså sjuk och ruinerad över någonting som inte ens borde ha existerat från början!

Mänskligheten hade aldrig accepterat om andra kroppsdelar fungerade på samma sätt. Tänk om man kunde få värk i lillfingret för att det från ingenstans fick för sig att bli inflammerat. Men vi köper det när det gäller tänderna. Och så har det blivit en hel industri kring det .... varför finns det inga lillfingerläkare? Nagelläkare? Näsläkare? Vem bestämde att tänderna inte skulle tillhöra kroppen och samtidigt bestämma sig för att utbilda särskilda läkare som är tio gånger dyrare än alla andra läkare. Grrr!! Neg rep David!!!!!!!!!!
 
  #18258  
Old 11-28-2011, 10:11 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Så många luckor i din argumentation att det inte ens är roligt Jocke.

Originally Posted by jox
På temat tänder ....
Mänskligheten hade aldrig accepterat om andra kroppsdelar fungerade på samma sätt. Tänk om man kunde få värk i lillfingret för att det från ingenstans fick för sig att bli inflammerat. Men vi köper det när det gäller tänderna.
Blindtarm. Dessutom fick jag hälsporr från absolut ingenstans för några veckor sedan. Det är en inflammation i foten som gör att man inte kan gå. Shít happens.

Originally Posted by jox
Och så har det blivit en hel industri kring det .... varför finns det inga lillfingerläkare? Nagelläkare? Näsläkare?
Det finns lillfingerläkare, nagelläkare och näsläkare. Skämtar du med mig?

Har du fått en frontal hjärntumör som gör att du blivit personlighetsförändrad?

Förresten måste jag bara passa på. Vi klagar ju alltid så jävla mkt över vinter, kyla och snö. Men den här novembern har ju hittills varit helt underbar. Sjukt milt väder, hoppas det håller i sig så här hela vintern.
 
  #18259  
Old 11-28-2011, 10:19 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Haha, nej bara på allmänt dåligt humör tack vare tanden.

Blindtarmen kan inte jämföras - dels är sannolikheten att den blir inflammerad försumbar i jämförelse med tänder. Max en på hundra. Jämför det med i stort sett allas visdomständer som för eller senare behöver vård. Dessutom är det ju en kirurg som blir ansvarig om något skulle inträffa, och inte en "blindtarmsläkare".

Och ja, jag vet att det finns läkare där lillfinger, ögon/näsa/hals och allt vad det är ingår i deras arbetsbeskrivning ... men inte några läkare som enbart jobbar med en speciell kroppsdel och har egna praktiker med egna taxor.

Däremot håller jag med fullständigt kring vädret. Helt underbart!!


Originally Posted by Ludas
Så många luckor i din argumentation att det inte ens är roligt Jocke.



Blindtarm. Dessutom fick jag hälsporr från absolut ingenstans för några veckor sedan. Det är en inflammation i foten som gör att man inte kan gå. Shít happens.



Det finns lillfingerläkare, nagelläkare och näsläkare. Skämtar du med mig?

Har du fått en frontal hjärntumör som gör att du blivit personlighetsförändrad?

Förresten måste jag bara passa på. Vi klagar ju alltid så jävla mkt över vinter, kyla och snö. Men den här novembern har ju hittills varit helt underbar. Sjukt milt väder, hoppas det håller i sig så här hela vintern.
 
  #18260  
Old 11-28-2011, 10:54 AM
Blackout's Avatar
Teamspeed Senior Member
Join Date: May 2011
Location: Linktown
Posts: 471
Blackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura aboutBlackout has a spectacular aura about
Ludas se till att fixa filmen nu när frun är ur huset!

Härligt med ny vecka, fysiktenta på fredag och inlämningsuppgifter i matte och kemi som ska va inne till helgen
 



All times are GMT -4. The time now is 04:18 AM.