Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #18121  
Old 11-22-2011, 07:04 PM
cstroked's Avatar
Banned
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,846
cstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nicecstroked is just really nice
Hej kära teamsweders, om du inte fick en uppdatering jag ville vidarebefordra denna information som jag kommer bara lämna här. . . . men kanske jag skulle bara skapa en ny CTS tråd?

På tåget på väg till LA.

Slutlig hyra nummer är $ 799,9 före skatt för 36 månader 10K mil om året med MRSP av $ 71.480 och 0 ner.

Ska förhoppningsvis få det nästa vecka, tillsammans med den bild jag begärt av Jox av Ludas försöker på strebo jeans
 
  #18122  
Old 11-23-2011, 12:19 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by cstroked
Hej kära teamsweders, om du inte fick en uppdatering jag ville vidarebefordra denna information som jag kommer bara lämna här. . . . men kanske jag skulle bara skapa en ny CTS tråd?

På tåget på väg till LA.

Slutlig hyra nummer är $ 799,9 före skatt för 36 månader 10K mil om året med MRSP av $ 71.480 och 0 ner.

Ska förhoppningsvis få det nästa vecka, tillsammans med den bild jag begärt av Jox av Ludas försöker på strebo jeans
Haha, well done
 
  #18123  
Old 11-23-2011, 12:22 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Point made . . .
 

Last edited by strebo; 08-03-2012 at 09:29 AM.
  #18124  
Old 11-23-2011, 12:36 AM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
^ ^

Point understod . . .
 
  #18125  
Old 11-23-2011, 01:40 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Alltså ...aftonbladets kommentatorsfunktion är lite festlig ibland. "Det var bättre förr" vs. "Jag vill vara min egen individ och bryr mig inte vad folk tycker-mentaliteten"
 

Last edited by strebo; 08-03-2012 at 09:29 AM.
  #18126  
Old 11-23-2011, 03:38 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Svenskgänget här nere styrde upp lite glögg och pannkakor igår kväll. Sjukt soft att dricka glögg igen för då vet man att det inte är långt kvar till julen Pannkakor var kanske lite mer randon men det var jävligt gott iallafall!

Nu till helgen är första advent redan ju! Fan vad hösten går fort.
 
  #18127  
Old 11-23-2011, 04:42 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Bronto, då öppnar ju snart Weihnachtsmarkt nere hos dig! Fan jag älskar tyskarnas julmarknader med Glühwein. Har inte varit på Stuttgarts julmarknad men i Frankfurt var den så fullproppad på hegerna att man knappt kom in.

Strebo, den där bilden är ju fan skrämmande. Håller med Axman, han måste vara arbetslös.

Vad är det för hyra som Cstroked snackar om?

Edit: Har ni märkt att de har ändra repsystemet så man nu kan reppa samma person två gånger om.
 

Last edited by Ludas; 11-23-2011 at 04:43 AM.
  #18128  
Old 11-23-2011, 04:48 AM
Ludas's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Apr 2009
Location: Stockholm
Posts: 7,177
Ludas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond reputeLudas has a reputation beyond repute
Nu försökte jag reppa Strebo 2 ggr om och då gick det inte. Men hur fan är detta möjligt? Eller räcker det med att man skickar runt lite rep emellan för att det ska gå igen? Jag har aldrig lyckats reppa samma person 2 ggr inom så kort tid som Boursachi gjorde.

P.S. Lol nu såg jag CTSV tråden igen. LOL
 

Last edited by Ludas; 08-06-2012 at 02:54 PM.
  #18129  
Old 11-23-2011, 04:55 AM
vtgts300kw's Avatar
The black sheep of the family.
Join Date: Jan 2008
Posts: 7,322
vtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond reputevtgts300kw has a reputation beyond repute
  #18130  
Old 11-23-2011, 05:02 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Ludas
Bronto, då öppnar ju snart Weihnachtsmarkt nere hos dig! Fan jag älskar tyskarnas julmarknader med Glühwein. Har inte varit på Stuttgarts julmarknad men i Frankfurt var den så fullproppad på hegerna att man knappt kom in.

Strebo, den där bilden är ju fan skrämmande. Håller med Axman, han måste vara arbetslös.

Vad är det för hyra som Cstroked snackar om?

Edit: Har ni märkt att de har ändra repsystemet så man nu kan reppa samma person två gånger om.
Hyran är ju på Stukas CTSV som fick bägarn attr inna öve . Chase kör en liten parodi - mycket roligt

Originally Posted by Ludas
Nu försökte jag reppa Strebo 2 ggr om och då gick det inte. Men hur fan är detta möjligt? Eller räcker det med att man skickar runt lite rep emellan för att det ska gå igen? Jag har aldrig lyckats reppa samma person 2 ggr inom så kort tid som Boursachi gjorde.

P.S. Lol nu såg jag CTSV tråden igen. LOL
Vetefan hur det där fungerar. Jag vet bara att jag har guld

Originally Posted by vtgts300kw
What can I say, It's good to be a student nowadays
 



All times are GMT -4. The time now is 01:15 AM.