Swedish Teamspeeder? Get in here!
Gjorde en av mina största bedrifer idag, slog två polare i en viktbaserad Cheeseburgartävling.
Jag gick in i 70 kgs klassen och vann på min 8 cheese mot 11 1/3 cheese i 120+ kg-klassen samt en förödmjukande 6 st i 90 kgs-klassen. Tror aldrig jag varit så här mätt.
Jag gick in i 70 kgs klassen och vann på min 8 cheese mot 11 1/3 cheese i 120+ kg-klassen samt en förödmjukande 6 st i 90 kgs-klassen. Tror aldrig jag varit så här mätt.
Kallar Telia bulldogg
"Telias advokater har gått grundligt tillväga. På sid sju i stämningsansökan till Marknadsdomstolen står följande att läsa: ”Enligt uppgift rör sig en bulldogg med en hastighet av max ca 5 kilometer i timmen. En Vinthund är därmed 14 gånger snabbare! Det torde därmed stå klart att den symbolik som Tre använder sig av är synnerligen överdriven, missvisande och nedsättande för Telia. ”
Sorry var över hos grannen som fyllde år. Är dock på att lira lite ikväll om du är inne?
Tror inte det blir så mkt ikväll, är gymmet + årsmöte med fotbollsföreningen sen Man Utd - Benfica på dumburken. Så är inte hemma förrens 23-tiden och då är det läggdags