Swedish Teamspeeder? Get in here!
Åkte kollektivtraffik idag, rättare sagt stadsbuss och inte för att vara sån men fy helvete vad jobbigt. Tänker nog inte åka buss på ett år eller två igen.Man blev igen påmind om allt som är jobbigt med det. Stå och vänts busshelvete kommer inte. Sen när man äntligen är i bussen så skriker nån i telefon, nån är stupfull, nån luktar illa och resten ser ut att rösta på något vänsterparti...
Last edited by Erppa; 10-29-2011 at 05:56 PM.
Kung R.V.P
Sent from my GT-I9100 using Teamspeed
Dagens sanning: Mammor ska fanimej inte använda mobiltelefoner. Punkt.
Jag har en mobil växel till min mobil med både ett fast och ett mobilnummer. Min kära mor skickade ett SMS i går eftermiddag till mitt fasta nummer. Så .... VAR TIONDE MINUT SEDAN IGÅR har någon jävla röstuppringning ringt och pratat upp upp det hon skrev med en dataröst, och jag kan inte få bort det!!!!
Jag har en mobil växel till min mobil med både ett fast och ett mobilnummer. Min kära mor skickade ett SMS i går eftermiddag till mitt fasta nummer. Så .... VAR TIONDE MINUT SEDAN IGÅR har någon jävla röstuppringning ringt och pratat upp upp det hon skrev med en dataröst, och jag kan inte få bort det!!!!