Swedish Teamspeeder? Get in here!
Nej då, jag var bra mkt tjockare när jag började, runt 80, men sen bantade jag ned mig en massa och nu lägger jag på mig till samma vikt fast muskler (är tanken iaf
)
90 % av vad du gör är ju inte fysiskt, utan att kunna snacka med folk. Är du duktig på att snacka, så slipper du handla och vice versa. Fast det klart, det skadar ju inte att iaf se ut som om du inte är någon att bråka med
) 90 % av vad du gör är ju inte fysiskt, utan att kunna snacka med folk. Är du duktig på att snacka, så slipper du handla och vice versa. Fast det klart, det skadar ju inte att iaf se ut som om du inte är någon att bråka med

Jag har nästan helt skippat löpningen nu, kör nån dag i veckan, kör bara styrketräning nu. Det går väl hyfsat framåt, men att köra bänk/böj/mark när man är bättre på löpning är lite av en utmaning, men det är just därför det är kul. Killen brevid mig låg och körde reps på 200 idag, så jämfört med honom har jag en bit att gå
Jag har nästan helt skippat löpningen nu, kör nån dag i veckan, kör bara styrketräning nu. Det går väl hyfsat framåt, men att köra bänk/böj/mark när man är bättre på löpning är lite av en utmaning, men det är just därför det är kul. Killen brevid mig låg och körde reps på 200 idag, så jämfört med honom har jag en bit att gå 

Japp, när jag började var jag rätt gänglig och har alltid haft enkelt för att löpa. Jag kör aldrig böj eller mark, kör utfall istället för böj och b.la. "stående rodd" istället för mark. Aldrig gillat varken mark eller böj.
Jämfört med honom har vi alla en lång väg att vandra 
Japp, när jag började var jag rätt gänglig och har alltid haft enkelt för att löpa. Jag kör aldrig böj eller mark, kör utfall istället för böj och b.la. "stående rodd" istället för mark. Aldrig gillat varken mark eller böj.

Stefan Jamroz 308 @ 110 SM 2010 NEW WORLD RECORD (Benchpress) - YouTube
Jag tränar ju bara med 100 kgs klumpar, så allt som involverar någon slags koordination eller balans döms ut som Zumba-träning och således förbjudet
Detta är ju gymmet där det finns 1 (en) Kettle bell (på 20kg) men 5 bänkar och då är gymmet 20x10m.

Körde från Nordstan och hem på 1 tim 30 min

Det är JR som har en chrono, älskar den men den ska säljas nu
Under 100 får du en fin begagnad offshore för, kika på chrono24.com eller "Showcase" på timezone.com
200 är lätt för honom:
Jag tränar ju bara med 100 kgs klumpar, så allt som involverar någon slags koordination eller balans döms ut som Zumba-träning och således förbjudet
Detta är ju gymmet där det finns 1 (en) Kettle bell (på 20kg) men 5 bänkar och då är gymmet 20x10m.