Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Old Nov 4, 2011 | 02:07 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
From: Sweden
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Dave S
Nej då, jag var bra mkt tjockare när jag började, runt 80, men sen bantade jag ned mig en massa och nu lägger jag på mig till samma vikt fast muskler (är tanken iaf )
90 % av vad du gör är ju inte fysiskt, utan att kunna snacka med folk. Är du duktig på att snacka, så slipper du handla och vice versa. Fast det klart, det skadar ju inte att iaf se ut som om du inte är någon att bråka med
Blir du nåt starkare då eller har du fortfarande fokus löpning? Har för mig du sprang som en galning ett tag ...

Old Nov 4, 2011 | 02:26 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Jag har nästan helt skippat löpningen nu, kör nån dag i veckan, kör bara styrketräning nu. Det går väl hyfsat framåt, men att köra bänk/böj/mark när man är bättre på löpning är lite av en utmaning, men det är just därför det är kul. Killen brevid mig låg och körde reps på 200 idag, så jämfört med honom har jag en bit att gå

Old Nov 4, 2011 | 02:29 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Jag har nästan helt skippat löpningen nu, kör nån dag i veckan, kör bara styrketräning nu. Det går väl hyfsat framåt, men att köra bänk/böj/mark när man är bättre på löpning är lite av en utmaning, men det är just därför det är kul. Killen brevid mig låg och körde reps på 200 idag, så jämfört med honom har jag en bit att gå
Jämfört med honom har vi alla en lång väg att vandra

Japp, när jag började var jag rätt gänglig och har alltid haft enkelt för att löpa. Jag kör aldrig böj eller mark, kör utfall istället för böj och b.la. "stående rodd" istället för mark. Aldrig gillat varken mark eller böj.

Old Nov 4, 2011 | 02:34 PM
Dave S's Avatar
|
Teamspeed Pro
From: Voiding the warranty
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Jämfört med honom har vi alla en lång väg att vandra

Japp, när jag började var jag rätt gänglig och har alltid haft enkelt för att löpa. Jag kör aldrig böj eller mark, kör utfall istället för böj och b.la. "stående rodd" istället för mark. Aldrig gillat varken mark eller böj.
200 är lätt för honom:
Stefan Jamroz 308 @ 110 SM 2010 NEW WORLD RECORD (Benchpress) - YouTube

Jag tränar ju bara med 100 kgs klumpar, så allt som involverar någon slags koordination eller balans döms ut som Zumba-träning och således förbjudet
Detta är ju gymmet där det finns 1 (en) Kettle bell (på 20kg) men 5 bänkar och då är gymmet 20x10m.

Old Nov 4, 2011 | 03:15 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Oj det hände plötsligt! Tänkte på de för inte så länge sen för de har ett litet "showroom" högst upp på Avenyn med bilar. Måste vara svårt att driva ett sånt företag här i Sverige.
Jag har varit på Avenyn idag

Körde från Nordstan och hem på 1 tim 30 min

Old Nov 4, 2011 | 07:17 PM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
From: Gothenburg, Sweden
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Jag har varit på Avenyn idag

Körde från Nordstan och hem på 1 tim 30 min
De va la roligt eller! Inte dålig tid heller

Old Nov 4, 2011 | 07:41 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
From: Stockholm, Sweden
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by SHH
Kommer fler event! Du kan t.ex kika in hos Rob Engström som har en Patek-utställning just nu.

Är det du eller PorscheFanatic Junior som har en RO Chrono?

Älskar den här:

Jag var där i onsdags, de hade ju typ alla patekmodeller som man ville se på ett och samma ställe, sjukt trevlig personal och fick prova de flesta

Det är JR som har en chrono, älskar den men den ska säljas nu

Old Nov 4, 2011 | 07:43 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by Sideways_swe
jag är inte så insatt i klockvärlden men en AP är fan bland det snyggaste klockorna enligt mig. Vad får man ge för en "standard" modell ca? 200lax?

edit: tänker då på den övre modellen på bilden ovan.
Under 100 får du en fin begagnad offshore för, kika på chrono24.com eller "Showcase" på timezone.com

Old Nov 4, 2011 | 07:44 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Old Nov 5, 2011 | 01:12 AM
strebo's Avatar
Nutcrusher
200 är lätt för honom:
Stefan Jamroz 308 @ 110 SM 2010 NEW WORLD RECORD (Benchpress) - YouTube

Jag tränar ju bara med 100 kgs klumpar, så allt som involverar någon slags koordination eller balans döms ut som Zumba-träning och således förbjudet
Detta är ju gymmet där det finns 1 (en) Kettle bell (på 20kg) men 5 bänkar och då är gymmet 20x10m.
Det där är vad vi brukar kalla "tjockstark" ....

Thread Tools
Search this Thread

All times are GMT -4. The time now is 02:36 PM.