Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #16481  
Old 09-21-2011, 02:56 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Alltså, kan någon förklara Atomics senaste post i POV-tråden för mig, om hur hans bilar lät och hur det gav honom gåshud? Är inte han döv?!?!??!?! Jag vågar inte fråga, det kanske är känsligt.
Jag tycker ju att han är en härlig kille - fy tusan vad han lyckats trots att han är döv!

Men jag tror inte han är heldöv, jag har sett på bilder att han har hörapparat, så han kan nog höra en del med hjälp av den.

Sen antar jag att han kan höra/känna mycket på ett annat sätt. Motorljud handlar ju mycket om vibrationer och annat också!
 
  #16482  
Old 09-21-2011, 02:59 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Motorljud handlar ju mycket om vibrationer? Jo tack

Skämt och sidor, jag har med sett att han har haft hörapparat på flertalet bilder.
 
  #16483  
Old 09-21-2011, 03:04 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Aha! Värst vad ni var eagle-eyed då som kunde se det

Men skönt för honom. Efter att vara blind måste ju döv vara det värsta sinnet att tappa. Eller erektionen, men det kommer ju ganska naturligt med åldern. Hur är det med det, Axman? Känns det jobbigt?
 
  #16484  
Old 09-21-2011, 03:12 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Aha! Värst vad ni var eagle-eyed då som kunde se det

Men skönt för honom. Efter att vara blind måste ju döv vara det värsta sinnet att tappa. Eller erektionen, men det kommer ju ganska naturligt med åldern. Hur är det med det, Axman? Känns det jobbigt?
Haha försök inte att få igång mig Jox, jag är bara 34 Still standing strong!
 
  #16485  
Old 09-21-2011, 03:18 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
^^ Just det, jag har fortfarande kvar tidningsartikeln hemma Axman. "Fredrik Bonde - Sveriges yngsta äkta man. Gifter sig vid 9års ålder."
 
  #16486  
Old 09-21-2011, 03:23 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
^^ Just det, jag har fortfarande kvar tidningsartikeln hemma Axman. "Fredrik Bonde - Sveriges yngsta äkta man. Gifter sig vid 19års ålder."
Så rättade till den, och fortfarande gift med samma kvinna och lika lycklig

Hörru Strebban, jag tror brallorna sitter för tight i grenen!
 
  #16487  
Old 09-21-2011, 03:33 PM
strebo's Avatar
Nutcrusher
Join Date: Apr 2008
Location: Sweden
Posts: 10,272
strebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond reputestrebo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Axman
Så rättade till den, och fortfarande gift med samma kvinna och lika lycklig

Hörru Strebban, jag tror brallorna sitter för tight i grenen!
Så det är 44år som ska in på lodrät åtta då? Har för mig ni varit gifta i 25år? Fan, det är värt att fira det!

Haha, vafan, det är ett par vanliga sketna Acne . Jox och Ludas är ju tom vittnen på att dom inte var några stuprörsjeans!
 
  #16488  
Old 09-21-2011, 03:41 PM
Axman's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Nov 2010
Posts: 3,885
Axman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond reputeAxman has a reputation beyond repute
Originally Posted by strebo
Så det är 44år som ska in på lodrät åtta då? Har för mig ni varit gifta i 25år? Fan, det är värt att fira det!

Haha, vafan, det är ett par vanliga sketna Acne . Jox och Ludas är ju tom vittnen på att dom inte var några stuprörsjeans!
Jag antar att vinkeln på bron inte var den bästa, men de går nog till historien

Yes 25 år, känns konstigt, nyss blivit 44 men känner mig som 25!
 
  #16489  
Old 09-21-2011, 04:31 PM
Dave S's Avatar
Teamspeed Pro
Thread Starter
Join Date: Nov 2007
Location: Voiding the warranty
Posts: 5,002
Dave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond reputeDave S has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Aha! Värst vad ni var eagle-eyed då som kunde se det

Men skönt för honom. Efter att vara blind måste ju döv vara det värsta sinnet att tappa. Eller erektionen, men det kommer ju ganska naturligt med åldern. Hur är det med det, Axman? Känns det jobbigt?
Appropå det...
Berusad blind man slog döv efter fråga om tiden - Burlöv - Sydsvenskan - Nyheter dygnet runt
 
  #16490  
Old 09-21-2011, 04:34 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Hahahah! Alltså, jag log lite när jag läste artikeln först, men sen när jag började se framför hur denna absurda scenen måste ha utspelat sig började jag skratta för mig själv. "Mannen höll då fram klockan som ansågs som provocerande". Helt hysteriskt kul!!
 



All times are GMT -4. The time now is 12:24 PM.