Notices

Swedish Teamspeeder? Get in here!

Thread Tools
 
Search this Thread
 
  #1631  
Old 08-13-2008, 02:40 PM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Ja, verkligen fin trailer där bakom bilen, med blått plåtskydd och allt. Gissar att det är hans dragbil som står bakom också.


Liten skylthållare på den, borde vara en USA-import.
 
  #1632  
Old 08-13-2008, 02:58 PM
PorscheFanatic's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 5,524
PorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond reputePorscheFanatic has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Wow!!!

Satt och drömde om en ny daily driver när jag hittade denna. Kolla bilderna och se om ni ser något coolt
BMW 535D M-pkt, Face lift Mycket utrustning
Holy crap vad coolt!!! Bronto kontakta för photoshoot genast, ovanlig färg det där också!
 
  #1633  
Old 08-14-2008, 02:47 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by PorscheFanatic
Holy crap vad coolt!!! Bronto kontakta för photoshoot genast, ovanlig färg det där också!
Tror färgen heter asbestos-blå och är ett tillval ifrån Thules trailer katalog. Tycker nog hellre Bronto ska ta kort på Porschen där i bakgrunden. Den ser lite rolig ut med alla vingar och grejer liksom...
 
  #1634  
Old 08-14-2008, 02:49 AM
U-Boat Commander's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Location: Los Angeles
Posts: 8,356
U-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond reputeU-Boat Commander has a reputation beyond repute
Can someone catch me up on the last 82 pages of this thread? My Sweedish is kinda rusty. Thx. Bye.
 
  #1635  
Old 08-14-2008, 04:29 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Ooh, läcker annons du hittade Jox
Undrar hur mycket extra punch ac-schnitzer kan ge dieselskåpet? Den har väl runt 550Nm i standardform och 300 hästar?

Kan man verkligen kontakta killen via hans blocketannons gällande en annan bil i hans garage haha? Har aldrig hört eller sett nåt av den CGTn här i stan, trodde att det bara fanns en svart
 
  #1636  
Old 08-14-2008, 04:33 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Den där Bimmern lär gå som ett riktigt as, förmodligen mer vrid än CGTn

Kanske man ska bjuda en mille för båda bilarna? Inkl. trailern ...
 
  #1637  
Old 08-14-2008, 04:34 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Har aldrig hört eller sett nåt av den CGTn här i stan...
Han kanske inte rör sig ute i hooden vid Knullavik
 
  #1638  
Old 08-14-2008, 04:49 AM
Bronto's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Oct 2007
Location: Gothenburg, Sweden
Posts: 5,092
Bronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond reputeBronto has a reputation beyond repute
Originally Posted by jox
Han kanske inte rör sig ute i hooden vid Knullavik
Antagligen inte Men jag kör rätt mycket in till stan så man tycker att man borde sett någon, min bror har bara sett en svart en gång vad jag vet. De är tydligen rätt ovanliga?

Man får väl låtsas vara intresserad av hans superkombi och titta förbi för en inspektion. Man kanske råkar ha med kameran vid det tillfället också.


En polare till mig hade lånat en 530xd (sportpaket och allt) för att köra hem från Smögen med för två veckor sen och var väldigt imponerad av accet i den! Det var en go punch i varje växel och motorvägspåfarterna bara försvann i ett nafs
 
  #1639  
Old 08-14-2008, 05:49 AM
mbolo's Avatar
Teamspeed Pro
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,265
mbolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond reputembolo has a reputation beyond repute
Originally Posted by Bronto
Antagligen inte Men jag kör rätt mycket in till stan så man tycker att man borde sett någon, min bror har bara sett en svart en gång vad jag vet. De är tydligen rätt ovanliga?

Man får väl låtsas vara intresserad av hans superkombi och titta förbi för en inspektion. Man kanske råkar ha med kameran vid det tillfället också.


En polare till mig hade lånat en 530xd (sportpaket och allt) för att köra hem från Smögen med för två veckor sen och var väldigt imponerad av accet i den! Det var en go punch i varje växel och motorvägspåfarterna bara försvann i ett nafs
Ring honom och säg som det är. Att ni hittade CGT:n ärligt, när ni tittade på en annan annons. Att ni tillhör ett forum med stort bil- och fotointresse samt gärna vill komma och fota.

En svart CGT finns uppe hos mig på Kungshöjd (7Hbil-ägaren) men annars tror jag inte det finns några fler. Självklart grymt kul att ordna foto-session och han är nog mer än villig att visa upp den. Gillar ju onekligen bilar och den ser ju helt nyimporterad ut så han är nog stolt.

De här tråden borde ju vara bevis nog för att uppsåtet är ärligt.
 
  #1640  
Old 08-14-2008, 05:52 AM
jox's Avatar
jox
jox is offline
TEAMSPEED.COM
Join Date: Jan 2008
Posts: 14,842
jox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond reputejox has a reputation beyond repute
Efter lite efterforskning verkar killen vara bilhandlare. Han kan ju knappast bli irriterad över att vi (läs: jox) hittade en CGT i hans bild och gärna skulle vilja fota den (läs: du).

Så länge du inte bryter på något öststatsspråk och frågar "om du får sitta i den själv med motorn igång" kan jag inte tänka mig att han blir annat än smickrad.
 



All times are GMT -4. The time now is 08:16 AM.