Swedish Teamspeeder? Get in here!
Jag jobbade med Avicii och hans manager i sommar som designer, var sjukt kul och såg honom både i Visby och i Cannes men det hela avslutades med att hans manager tyckte jag var för dyr, vilket jag absolut inte var! Han var bara van att få grejer gratis.
Skickade en faktura till hans bolag i Schweiz, fick betalt men har inte hört något efter det. Men satan vad bra musik han gör
Skickade en faktura till hans bolag i Schweiz, fick betalt men har inte hört något efter det. Men satan vad bra musik han gör
Last edited by PorscheFanatic; Oct 4, 2011 at 11:32 AM.
Ludas jag skyller på dig nu. Efter att du posta Avicii videon har jag mer eller mindre lysnat hela dagen på Avicii och på något sätt har det eskalerat till att jag måst få en bil med kopiöst många hästkrafter. Vet inte hur detta hänger ihop men har lust att slänga mig på golvet och sparka/gråta/skrika som små barn... VILL HA! VILL HA!
Jox: Vad har du köpt för swisswax produkter?
Tack, kommer snart hoppas jag, fullt upp!
Tack Strebban!
Sådär, är nog lite hypad stad, London går minst lika bra, gillar Palma på Mallorca bättre, men så har jag också varit där typ 15 gånger under snart 20 års tid 
Barcelona är väldigt turistifierat, och det börjar kännas mycket tråkigt att göra samma som alla andra gör och se samma saker, äta samma osv osv.
Det är väl de enda stora städerna jag kan jämföra med förutom Stockholm och Köpenhamn, men det är ju på hemmaplan.
Jag har inte varit i Paris, men i Frankrike, Tyskland har jag mest bilat igenom, och jag aldrig varit i Amerikat!
Tack Strebban!

Barcelona är väldigt turistifierat, och det börjar kännas mycket tråkigt att göra samma som alla andra gör och se samma saker, äta samma osv osv.
Det är väl de enda stora städerna jag kan jämföra med förutom Stockholm och Köpenhamn, men det är ju på hemmaplan.
Jag har inte varit i Paris, men i Frankrike, Tyskland har jag mest bilat igenom, och jag aldrig varit i Amerikat!

BTW, han har kört M3:an förut, min gamla också, men då har jag ju suttit bredvid såklart.