Swedish Teamspeeder? Get in here!
Efter att jag var ute förrförra helgen så ska jag fan inte röra alkohol tills nyår. Var helt förstörd i typ två dagar. Nej, det blir gym och löpning 6 dagar i veckan istället. Det händer något skumt efter typ 25, bakfyllorna blir så oerhört mycket värre och närmare 30 så räcker det att du luktar på en folkis så är du sängliggande i en vecka.
Vi har haft det kanonbra, varmt och skönt och sett det mesta som man ska se i Barca!
Bilder kommer väl antar jag snart
Nej det var som vanligt bara en liten diss med glimten i ögat, inget att oroa sig över 
Låter som en härlig semester, ser fram emot bilder!
Jox, vi får ta den där vodka redbullen en annan kväll, måste sätta mig och plugga inför torsdagens tenta nu
Men du kan ju supa på egen hand. Testat KGB på Malmskillnadsgatan?

Låter som en härlig semester, ser fram emot bilder!
Jox, vi får ta den där vodka redbullen en annan kväll, måste sätta mig och plugga inför torsdagens tenta nu
Men du kan ju supa på egen hand. Testat KGB på Malmskillnadsgatan? Originally Posted by jox »
Haha, nya fransmannen med 458 spider-ordertråden är inte helt bright alltså. Först skickar han typ 7 PM till mig med frågor om the new member kit, formulerat lite annorlunda för varje gång. När jag svarar och förklarar att det bara var ett skämt, så börjar han skicka långa PM till mig på franska istället
Jag förnekar allt om att ha skickat långa PM på franska till Jox
Haha, nya fransmannen med 458 spider-ordertråden är inte helt bright alltså. Först skickar han typ 7 PM till mig med frågor om the new member kit, formulerat lite annorlunda för varje gång. När jag svarar och förklarar att det bara var ett skämt, så börjar han skicka långa PM till mig på franska istället
Välkommen hem Axman! Fick du inte med dig några roliga bilder hem?
Lugnt, det var ändå mest på skämt - fan jag är ju tillräckligt snurrig/dålig som det är redan nu, och Vodka Redbull en måndagskväll känns dessutom lite väl rock n roll för mig.

Men som jag har sagt tidigare, du har vuxit till dig och delar ut slag både åt höger och vänster numera